24 Mart 2013 Pazar

Sarışınlar İçin Günlük Kırmızı Ruj Makyajı ve Saç Modelleri ♥

Bol fotoğraflı az yazılı bir yazıya daha hoşgeldiniz. :)
Canım arkadaşım Tiginsu benim mankenim oldu ve ben bu dünyalar güzeli doğal sarışın mankenimi birazcık boyadım. :) 
Normalde maskara, göz kalemi ve ruj dışında hiçbir şey kullanmayan arkadaşıma günlük kullanabileceği bir kırmızı ruj makyajı yaptım. Bu kendisinin ilk defa kırmızı ruj sürüşüydü, bence her kadının en azından bir tane kırmızı ruju olmalı makyaj koleksiyonunda. Şimdi bakalım neler yapmışım ve nasıl sonuçlanmış.




Sonuç yukarıda gördüğünüz gibiydi, zaten güzelliğini görüyorsunuz. Bu arada ikisi de makyajdan sonra çekildi, böyle yan yana koyunca önce ve sonra gibi olmuş ama maalesef makyajı yapmadan fotoğraf çekmek aklıma gelmedi. Kullandığım ürünlere bir bakalım.


Ten Makyajı : Arkadaşım tek sorunu burun çevresindeki gözeneklerinin çok açık olmasıydı, Too Faced'in Primed & Poreless'i ile hepsi güzel bir şekilde kapandı ve yüzü makyaja hazır hale geldi. Kapatıcılar ; Rimmel London Hide the Blemish stick kapatıcı kızarıklıklar için, Loreal Dream Lumi Touch göz altları için. Fondöten olarak elimdeki en açık renkli fondöten olan Rimmel London Match Perfection. Pudra ; MAC MSF Natural'ı sadece t bölgesine uyguladım. Nars Orgasm allığımız, Sephora Rose ise kullandığımız aydınlatıcıydı. Kullandığım fırçalar fotoğrafta görülüyor. 


Göz Makyajı : Essence'in I love Stage'ini tüm göz kapağına uyguladım. Kullandığım palet the Balm'ın Meet Matte paletiydi. Matt Smith'i tüm göz kapağına sürdüm, Matt Gallagher'i crease rengi olarak kullandım ve iyice dağıttım. Matt Batali rengini dış v'ye uyguladım ve iyice dağıttım. Matt Batali renginu aynı zamanda alt kirpik diplerinin sonuna da uyguladım. Eyeliner olarak Loreal'in Super Slim'ini ince bir şekilde uyguladım. Kullandığım maskara kombinasyonu ise bir kat Maybelline The Falsies, bir kat Benefit They're Real. (Göz makyajının yakın çekimi alt taraftaki resimlerde gösterilmiştir.) 


Dudak Makyajı : Kırmızı ruj günlük kullanıldığında biraz riskli olarabilir, bu yüzden mutlaka bir dudak kalemiyle kullanılmalı. Benim seçtiğim dudak kalemi Rival de Loop'un 05 Nude isimli olan dudak rengi bir kalemdi. Ruj olarak kiremit kırmızısı bir ruj olan Lime Crime'dan 101 Glamour, muhteşem bir günlük kırmızı. La Senza'nın şeffaf glossunu sadece alt dudağının ortasına uyguladım. Bu sayede dudakları daha dolgun göründü. 

Şimdi de kırmızı ruj makyajı ile kullanabileceğiniz saç modellerine geçelim. :) 

Günlük bir kırmızı ruj makyajı yaptığınızda saçınızı doğal halinde bırakmak ilk seçeneğiniz olabilir. Eğer düz saçlıysanız maşa yardımıyla bir iki yerde dalga oluşturabilirsiniz. Bu şekilde bir saç modeli özellikle bahar ve yaz aylarında daha fresh görünmenizi sağlar.

Daha resmi günler için ensede topuz güzel bir alternatif olabilir, örneğin bir iş günü. 


Saçlarınızı düzleştirdikten sonra tepenizde yaptığınız sıkı bir atkuyruğu yüzünüzü ve tabi ki kırmızı rujunuzu daha güzel gösterir. Saç arka planda kalırken makyajınız ben burdayım der. :)

Güzel mankenim Tiginsu'ya ne kadar teşekkür etsem az! Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Hepinize mutlu pazarlaaar !


Sevgiler 
Aslış 

6 yorum:

  1. Kiz guzel olunca makyajin onemi yok durumu:D arkadasin cok guzelmis:) makyajda cok hos tam gunluk ama esmerler icinde cok guzel duru :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, evet kendisi guzeldir hic makyaj yapmaz cogu zaman. Esmerler icinde uygun tabii, begenmene sevindim :)

      Sil
  2. esmerler içinnn yokmu cnm bekliyoruzz=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaya pazarda esmerler icin olani gelecek tatlim :)

      Sil
  3. Saçım kestaneyken de kırmızı ruja aşıktım, şimdi sarışın oldum hala aynıyım. ton ton bi sürü kırmızı rujum var. saçlarım bebek sarısı olduğu için kırmızı çok patlıyor ama yine de kullanmaktan çekinmiyorum, çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En guzelini yapiyorsun :) Bende eskiden cekinirdim, kullanamazdim ama simdi cook ama cook seviyorum. Bi cok farkli makyaja yakisiyo sonucta.

      Sil