18 Mart 2013 Pazartesi

Maybelline Dream Matte Mousse - Köpük Fondöten

Bugun sizlere tanitacagim urunu 8 mart indirimde Watsonstan kaptim ve aldigimdan beri hergun kullandim. O yuzden artik gonul rahatligiyla yazisini yazabilirim.

Hayatinda hic kopuk fondoten kullanmamis bir insan oldugum icin aklimda bir cok soru isareti vardi. Nasil surecegim, kolayca dagitabilecek miyim, kaliciligi ve kapaticiligi ne seviyede olacak gibi.. Once urunun fotograflarina bakalim.





Bu fotograflari aldigim gun cekmistim yani suan bu kadar guzel gorunmuyor :)

10 gunluk kullanimim sonrasi suan boyle bir sey ;


İcinde 18 mililitre urun var. Likit fondotenler genellikle 30 mililitre oluyor. İndirimsiz fiyatinin 35 TL oldugunu dusunursek icindeki urun miktari biraz az. Ama ufacik bir miktari neredeyse tum yuzume yettiginden ne zaman biter bilemiyorum. 
Benim rengim 030 Sand. Nc 25'ler icin tam renk diyebilirim, uzun suredir cilt rengime bu kadar uyan bir fondoten kullanmamistim. 
Kapaticiligi bekledigimden de iyi. Ben kullanmadan once sorunlu oldugunu dusundugum yerlere kapatici uyguluyorum tabii ama yine de cilt tonumu esitlesin  ve orta kapaticilik versin diyorsaniz bu fondotenden bahsediyorsunuz  demektir. Surdugunuz  anda kadifemsi yani pudramsi bir hal aliyor cildinizde. Ben firca kullanmiyorum bu urun icin hic denemedim acikcasi, parmaklarimla daha esit bir uygulama yaptigimi dusunuyorum. 
Ben karma ciltliyim ve urun cildimde herhangi bir kuruma yapmadi ama normalden kuruya donuk ciltler icin sonuc ayni olmayabilir.
Tek problem ; bu urun iddaa ettigi gibi mat degil. Ki ben bu duruma sevindim cunku mat fondotenlerin yuzde maske gibi durdugunu dusunurum hep. Ama eger mat oldugu icin almak isteyenleriniz varsa bence bir daha dusunun. Ben bu urunun bitisinin semi- matte oldugunu dusunuyorum yani yari mat.

Bu fondoteni kullanarak yaptigim bir makyaji gormek isterseniz suraya tik tik :)

Suan elim baska hic bir fondotene gitmiyor gercekten hergun bunu kullaniyorum . Bittiginde sanirim tekrar alacagim bir fondoten oldu bu, her zaman elimin altinda bulunsun diyebilecegim joker urunlerimin arasina girmeyi basardi :) 

Kopuk fondotenler hakkinda siz neler dusunuyorsunuz?


Sevgiler
Aslis







11 yorum:

  1. Kendisini bir hafta önce aldım. 021 benimki en açık olan oydu sanırım. Daha önce flormar'ın köpük kapatıcısını kullanıyordum, yapısını çok sevmiştim ama rengi bana koyu kaçıyordu. Bitir bitirmez bunu gördüm, denemek istedim.. Denedğimde yazarım bende..Sadece ben 34 aldım..İndirimli sen kaça aldın? Kazıklanmış mı oldum ben şimdi:)

    YanıtlaSil
  2. Ah kusura bakmayin 35 yazacagima 30 yazmisim, haklisiniz indirimsiz fiyati 34,99 TL. Watsonsta ikinci urun %50 indiriminde almistim ben bunu, Dream Lumi kapatici almistim birde o yari fiyata inmisti. Yazinizi bekleyecegim, umarim memnun kalirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bem bu ürünü çok kullandım çok memnundum.ama uzun zamandır bulamıyorum nerede bulabilirim acaba.yardmcı oluanz çook seviniriz. ankara dayım.adım ilknur. çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. BU ürün kaldırılmış, artık satılmıyor. Bende çok aramıştım:)

      Sil
  3. bende essence in köpük fondoteni var aşk yaşıyorum resmen :) bu üründe de gözüm vardı ne zamandır almalıyım :) Köpük fondötenler biz yağlı ve karma ciltler için büyük kurtarıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'inkini de deneyecegim mutlaka, aklimdaydi almak ama rengim yoktu maalesef :/ Neyse bi dahaki indirim listemin icine girdi bile. Kesinlikle katiliyorum sana kopuk fondoten ozellike yaz aylarinda kurtari olucakgibi gozukuyo :)

      Sil
  4. Köpük fondötenleri denemedim çok merak ediyordum, minik kutusu hemen bitermiş düşüncesi yaratıyordu benim zihnimde de açıklık getirmeniz iyi olmuş, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hergun kullaniyorum, aldigim gun de belli bakalim kac ayda bitecek :)

      Sil
  5. güzel bir seçim, paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Bende essencesi kullanıyorum canım bayılıyorum kendisine :)

    YanıtlaSil