16 Mart 2013 Cumartesi

Günün Makyajı / FOTD

Uzun zamandir aklimdaydi sizlere gunluk yaptigim makyajlari gostermek fakat ne bileyim cesaret edemiyordum galiba. Ama sonunda o gun geldi catti ! :)
Bu makyaji cuma aksami disari cikarken yaptim ve cikmadan aklima fotograflamak geldi. Fotograflari makinadan degil de telefonumdan cektigim icin kalite pek iyi olmayabilir, renkler cok iyi cikmamis olabilir. 
Bu daha ilk denemem, affiniza siginiyorum !! :))
Tamaaam simdi bos lafi birakip makyaja gecelim..
Once kullandiklarimin toplu fotograflarina bakalim.





Ust resim ten makyajimda kullandiklarim, alt resim ise goz makyajimda.
Goz makyajimda sadece uc far kullandim onlari da sizler icin yakindan fotografladim.






Beyaz isikta.


Sari isikta.


Goz Makyaji : Baz olarak Essence'in artik cok az kalan ve bitirmek istedigim I Love Stage'i tum goz kapagima surdum. Daha sonra fircami MAC Fix + ile ıslatıp Loreal Color Infaillible'lardan 021 Sahara Treasure rengini alip goz kapagima surdum. Fix + sayesinde renkler daha belirgin daha canli oluyor, ayni zamanda buna benzer toz yapida urunlerin ucusup gitmesini engelleyip sabitlenmelerini sagliyor. The Balm'in Meet Matte paletindeki Matt Smith rengini kas altimda kullandim. Urban Decay'in Vegan Paletinden sag ustteki rengi ise dış v'ye uygulayarak dagittim. Amacim biraz dumanli makyaj oldugu icin ayni rengi alt kirpik diplerime de uyguladim. Bu islemlerin hepsini de tek bir fircayla yaptim, o da the Balm'in cift tarafli Give Crease A Chance isimli fircasi. Bir tarafi buyukce bir duz far fircasi diger tarafi ise cok guzel bir karistirma fircasi. Goz altima Essence'in I Love Rock isimli siyah goz kalemi cektim. Eyeliner olarak ise Essence'in I Love Punk isimli jumbo kalemini kullanarak hafif bir kuyruk yaptim. Maskara kombinasyonum ise bir kat Maybelline The Falsies, bir kat Benefit They're Real. Bu kombinasyon ki insanlarin kirpiklerin takma mi sorusunu almama sebep! :)

Resmen gece boyunca durup durup farkli isiklarda gozlerimi cekmeye calistim ama en basarili oldugum bu ikisi oldu. İnsanin goz makyajini cekmesi ultra mega zormus onu anladim. Bu isi uzun suredir basariyla yapanlara da cok saygi duydum!

Ben tam rengi yansitamasamda sari isikta cekilen fotografin daha yakin oldugunu dusunuyorum.


Ten & dudak makyaji: Kapaticilarim her zamanki gibi Garnier Roll-on sivilce ve kizariklar icin, Maybelline Dream Lumi Touch goz altlarim icin. Yuzumde Maybelline'nin son indirimden aldigim ve yazisini yakinda yazacagim Dream Matte kopuk fondoteni var. Pudra olarak Nars'in pudra fondoteni olan Barcelona, allik olarak ise cok hafif bir sey istedigim icin Physicians Formula Happy Booster Natural. Dudaklarimda ise nedense aldigimdan beri pek elimin gitmedigi ama surdugum zaman yine yeni ve yeniden asik oldugum mat serisinden MAC Velvet Teddy var. 




Sonuc ise bu sekildeydi. Bundan sonra bu tur yazilar da yazmak istiyorum arada tabii begendiyseniz :) Ve bundan sonra dogal isikta yani sabahlari cekmeye ozen gostericem, o zaman renkler cok daha iyi belli olur. 

Hepinizi teeek teek opuyor, muhtesem bir cumartesi diliyorum! 









9 yorum:

  1. makyajın çok güzel olmuş, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Oyy oyy ellerine sağlıkk bitanemm harika görünüyorsun gene kocamann öpüldünn :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim benim cok tesekkur ederim, bende seni operim ! :)

      Sil
  3. Makyaji biraaaak bir kenara ben sana bayildim tu tu tu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim benim cooook tesekkur ederim, utandim :)

      Sil
  4. çok hoş olmuş eyeliner i ne kadar güzel çekiyosun. buluştuğumuz gün de dikkat etmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caniim benim cok ama cok tesekkur ederim cok tatlisin :) Yavas yavas ogreniyorum ya. :)

      Sil
  5. Maşallah diyeyim öne, bu ne güzellik böyle, Allah nazardan saklasın. Hakiketten siz bu güzellikle bu şekilde post yapmaya çekenirseniz, artık birşey diyemeyeceğim;) Bu arada Mac Fix + 'ı çok merak ettim benim sürdüğüm farlar bir süre sonra topaklanıyor çünkü. Neyse The Balm'ın Meet Matte paletini ben de beğeniyorum. Benim yaptığım makyaj duruşu açısından sizinkine çok benziyor, renk seçimlerinizi kendiminkine çok yakın buldum. Yalnız ben dudaklarıma ruh halime göre her daim garip birşeyler buluyorum sürecek:) insanları hiç düşünmüyorum:P) bayılırlar mı?, yoksa bir daha görme yetilerini mi kaybedeler diye düşündüğüm yok;) Her ne uyumsuz renk varsa çoğu zaman kullanıyorum, ama göz makyajlarımız benziyor hakikatten. Hafif gri her zaman tercihim oldu. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim, cok naziksiniz :) Fix + kullanim alani cok genis olan bir urun bence denerseniz seversiniz, topaklanmanin sebebi ise far bazinizdan kaynaklaniyor olabilir, yani kullanmiyorsaniz kullanmalisiniz. Ben surekli farkli renklerle yapiyorum goz makyajimi, bunda altin ve gri tonlarini kullanmistim guzel de olmustu ama daha farkli makyajlarimi da cekip koyacagim bundan sonra :) Ruj konusunda ise bende sizin gibiyim, 6 ay once koyu ruj surmekten cekinen ben simdi mor, kirmizi aklima ne gelirse hosuma ne giderse suruyorum :) Tekrar tesekkur ederim, sevgiler.

      Sil