23 Mart 2013 Cumartesi

Essence - Long Lasting Eye Pencil - 15 Bling Bling

Herkese merhaba. Bugun de sizlere son gunlerde kullandigim ve coook ama coook memnun kaldigim bir urunu tanitacagim. Essence'in cogu urunu bence fiyatlarina gore muhtesem. Bu goz kalemlerinin de methini cokca duymustum ama denememistim. Son Gratis alisverisimde dayanamayip bu guzel rengi attim sepete :)







Kalemler asansorlu, boylece kalemtrasla acma derdi yok. Ayni zamanda super otesi bir yumusakliklari var ki sormayin gitsin. Goz icime de goz ustume de sorun yasamadan kolayca surebiliyorum. Ki ben normalde nefret ederim goz kalemlerinden.


Bence rengi cok ama cok guzel. Fiyati ise yanlis hatirlamiyorsam 5 TL. Yani her halukarda bence ederinin cok ama cok altinda bir miktara satiliyor. Farkli renkleri olmadigi icin bir tek bunu almistim ama 8 mart indirimde bulabildigim tum renkleri aldim, yazilari cok yakinda burada . :)


Sevgiler
Aslis



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder