19 Mart 2013 Salı

İlk Ojeleşmem

Sevgili blog, 
Evinin yakininda insaat yapilan herkese sabir diliyor, acinizi paylastigimi belirtmek istiyorum. İnsaat bittigi zaman uzun sure vinc sesi duymak istemiyorum!

Eveet bugun sizlere dun elime ulasan kargom ve icindeki guzellikleri anlatmak istedim. İlk ojelesmem oldugu icin cok heyecanliydim. Esim Cagla'nin yogun is temposu nedeniyle henuz yeni yollayabildik kargolarimizi, ama olsun ne demisler gec olsun guc olmasin :) 
Hava sansima super karanlik oldugu icin cok guzel fotograflar cekemesemde en azindan toplu olarak gostermek istedim gelenleri.





Hepsi icin cok tesekkur ediyorum Cagla'ya. 
Boyle etkinliklere elimden geldigince katilmaya calisacagim bundan sonra, hem yeni insanlarla tanisip kaymasiyorsunuz hemde birileri icin hediyeler secmek ve size secilen hediyelerin gelmesini beklemek cok heyecanli ve zevkli :)
Benim Cagla'ya yolladigim hediyeler gormek isterseni suraya tik tik. :)


Hepinize insaatlardan fersah fersah uzak bir gun diliyorum.

Sevgiler
Aslis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder