28 Nisan 2014 Pazartesi

Yves Rocher Active Sensitive Göz Kremi

Günaydın. 
Bugünün konusu son zamanlar kullandığım göz kremim olacak.


Doğum günü ayımdaki kampanyadan yararlanıp Yves Rocherden bu göz kremini almıştım ve dört aydır devamlı kullanıyorum.
Göz altı problemi olarak yaşadığım en büyük şey şişiklik ve bu ürünün vaat ettiği şey o şişkinlikleri indirmek.


Kokusu yok, hayvansal ürün içermiyor, içinde botanik temelli madde at kestanesi ve Brezilya anta fasulyesi içeriyor. At kestanesi çok garip geldi bana ve biraz araştırma yapayım dedim ve bulduklarıma çok şaşırdım ve sizlerle de paylaşmak istedim.

At Kestanesinin Bilinen Faydaları Özellikle kadınların daha genç görünmek için ilgi gösterdiği kırışık giderici kremlerde ana etken madde olarak atkestanesi kullanılıyor. Ciltteki genişlemiş gözenekleri kapatıyor, yüzdeki kırmızı görünen kılcal damarları yok ediyor. Bu özellikler atkestanesinin damar büzücü oluşundan kaynaklanıyor .

 Günümüzde birçok botox etkisi yapan krem, vücut bakım ürünü ve sıkıştırıcılarda atkestanesi bulunuyor. Romatizmal ağrılar, kas ağrıları, saç dökülmesi, yüzdeki güneş lekeleri, damar ağrıları ve göğüslerin toparlanmasında son derece etkili olan atkestanesi, hemoroit tedavisinde kullanılır; bacaklardaki variste dolaşımı düzenler, ağrıları dindirir, gevşemiş boyun derisini sıkıştırır.
(atkestanesi.gen.tr'den alıntıdır.)


Sıktığınız zaman beyaz görünse de elinizle dağıtırken şeffaf bir hal alıyor.
Ben severek kullanıyorum ama bazılarına yeterli gelmeyebilir verdiği nem.



16 Nisan 2014 Çarşamba

L'oreal Mucizevi Makyaj Temizleme Yağı

 Bugünün konusu kullandığım ilk makyaj temizleme yağı olacak.


MAC'in ya da Sephora'nın meşhur makyaj temizleme yağlarını hiç denemediğim için karşılaştırma yapamayacağım.


Makyaj temizlemesine 10 üzerinden 6 verebilirim. Özellikle cilt makyajını temizlemede başarılı ama suya dayanıklı makyajı anında temizlemiyor maalesef. Göz makyajını temizlemek için biraz bastırarak ovalamam gerekiyor.



Gördüğünüz gibi pompalı bir ürün bu ve yaklaşık 4 pompası tüm yüzüme yetiyor. Kuru ellerimle kuru cildime uyguluyorum, bir dakika kadar masaj yapar gibi yedirdikten sonra ılık bir suyla duruluyorum.
Su değdiği anda şeffaf olan bu yağ süt kıvamına ve rengine bürünüyor.


Şu an yarısındayım sanırım ama bittiğinde tekrar almayı düşünmüyorum. Bu ürün sayesinde anladım ki yağ ürünlerine henüz hazır değilim.

14 Nisan 2014 Pazartesi

L'oreal Colour Riche Caresse Wet Shine Stain - 300 Juliet

Herkese merhaba.
Geçen hafta yazdığım bu seriden en beğendim renk olan tatlış mı tatlış pembe rengin yazısını okumadıysanız buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Bugün de konuğumuz 300 Juliet.


Daha önceki yazımda da dediğim gibi bence ambalajı çok şık. Aplikatörü uygulama kolaylığı sağlıyor. Ayrıca kokusu bence güzel fakat biraz Apocalipslere benzediği için çoğu kişi sevmeyebilir.

Stain yani dudak lekesi olduğu için kalıcığı gerçekten başarılı. Aynı zamanda ilk sürdüğünüzdeki o glossy görüntüsünü yaklaşık 1 saat koruyor. 2 saat sonunda bir şeyler yiyip içmekten o glossy etkisini kaybetse bile renk olarak ortalama 4-5 saat dudakta kalıyor diyebilirim.

İçinde turunculuk ya da pembelik barındırmayan saf bir kırmızı bu. Kırmızıdan korkanlar çekinenler için renge alışmak için mükemmel bi ürün. 
İkinci fotoğrafta da gördüğünüz şey peçeteyle sildikten sonra ki hali, yani anlayacağınız gerçekten stain etkisi renkler koyulaştıkça artıyor.

10 Nisan 2014 Perşembe

L'oreal Colour Riche Caresse Wet Shine Stain - 102 Romy

Çok ama çok severek kullandığım bu ürünü hala sizlere anlatmadığım için kendimi biraz kötü hissediyorum. L'oreal'in YSL glosslarına benzer çıkarttığı bu seriden iki adet var bende, sizlere ilk tanıtacağım 102 Romy isimli bu tatlı pembe rengi.



Bence ambalajı çok şık. Aplikatörü uygulama kolaylığı sağlıyor. Ayrıca kokusu bence güzel fakat biraz Apocalipslere benzediği için çoğu kişi sevmeyebilir.

Stain yani dudak lekesi olduğu için kalıcığı gerçekten başarılı. Aynı zamanda ilk sürdüğünüzdeki o glossy görüntüsünü yaklaşık 2 saat koruyor. 2 saat sonunda bir şeyler yiyip içmekten o glossy etkisini kaybetse bile renk olarak ortalama 5 saat dudakta kalıyor diyebilirim.


Rengi benim dudak rengime çok benzediği için 'my lips but better' diye tabir edilen benim dudaklarım ama daha iyisi rengine kavuşmamı sağlıyor.

Kısacası ben bu seriye özellikle bu renge bayılıyorum, indirim zamanında kesinlikle bir göz atmanızı öneririm.



8 Nisan 2014 Salı

Revlon Lip Butter // 10. Rasberry Pie

Çok güzel bir bahar sabahından hepinize merhaba.
Bugüm Revlon lip butterlarından olan Rasberry Pie isimli son rengi tanıtacağım sizlere. Cotton Candy ve Frosting isimli lip butter yazımı okumak için tıklayın.


Revlon lip butterların en büyük özellikleri dudakları ağırlaştırmadan yoğun nem ve hafif renk vermeleri. Rengi çok tatlı bir vişne çürüğü. Maalesef ülkemizde satılmayan bu ürünü gittigidiyor'dan 25 liraya almıştım.



Koyu renkten korkup çekinenler için ideal çünkü az sürülüp daha şeffaf ya da üç-dört kat sürülüp daha yoğun renk elde etmek mümkün.


Verdiği nem ortadan iyiye doğru. Neredeyse 3 saat boyunca dudaklarımda kalıyor. 
Almaya imkanı olan herkes denemeli.


6 Nisan 2014 Pazar

the Balm Frat Boy

Ve geldik elimde olan en şeftali allığı sizlere tanıtmaya. 
Geçen sene aldığım bu allığı genelde bahar aylarında kullanmayı seviyorum, cilde inanılmaz güzel bir aydınlık ve sağlıklı bir görünüm kazandırıyor.


4 Nisan 2014 Cuma

3 Nisan 2014 Perşembe

Bahar Çekilişi Sonucu

Merhaba.
Bir çekilişin daha sonuna geldik.
Katılımı Google formlarda hazırladığım için çekilişi sonlandırmak çok kolay oldu.
Katılan 106 kişiden random.org sonucu kazananı..

2 Nisan 2014 Çarşamba

Maybelline Dream Mat Pudra

Merhaba!
Yağlı ciltlilerin en iyi dostu her zaman matlaştırıcı pudra olmak zorunda mı? 
Benim bu aralar kullandığım ise değişik dizaynı ile Maybelline matlaştırıcı pudra.

1 Mart 2014 Cumartesi

M.A.C. RIRI WOO // Modası Geçmeyen Kırmızı

Herkese merhaba,
umarım bugün çok iyisinizdir.
Rihanna söz konusuysa tam bir fan girl olabilirim efendim, doğrudur. En sevdiğim markalardan biri olan MAC ile ortak koleksiyon çıkardığını duyunca inanılmaz sevinmiştim. 
Serinin ilk çıkan ruju bu Riri Woo isimli rujdu.


MAC'in Ruby Woo rujuna sahipseniz ve Rihannaya karşı çokta bir ilginiz yoksa almanıza gerek yok çünkü iki ruj birbirinin aynısı. Aralarındaki tek fark Ruby Woo'nun mat, Riri Woo'nun ise retro mat olması. Yani Riri Woo daha mat bir ruj.


MÜKEMMEL DEĞİL Mİ?
Rujun üstünde Riri yazıyor ve Rihanna'nın imzası bulunuyor.
Klasik kırmızı hemde mat, daha ne ister ki bir insan?



28 Şubat 2014 Cuma

BAHAR ÇEKİLİŞİ

Güzel bir çekilişe daha hazır mısınız?
Eğer M.A.C. Martı ve açıklamalar yazımı okuduysanız bugün ki çekilişten zaten haberdardınız.
Mart ayında gün aşırı yazı blogda olacak üstüne üstlük hepsi M.A.C. dudak ürünlerimle ilgili olacak. 
Hem bunun için hem de baharın erken gelmesini kutlamak için sizler için yeni bir çekiliş başlatmaya karar verdim. 

Geçen çekilişimde yaptığım gibi her şeyden biraz biraz koymaya çalıştım. Bakalım sizler için neler seçmişim?

1. Hard Candy First Flush Set. İçinde bir adet allık, bir adet yüz bazı, bir adet aydınlatıcı ve bir dudak dolgunlaştıran parlatıcısı bulunuyor.

2. Victoria's Secret Toasty Almond dudak parlatıcısı.

3. Bath and Body Works Winter Candy Apple vücut spreyi.



4. Pastel Metallics Duo Eyeshadow 65.

5. Rimmel London Extra Wow Lash maskara.

6. Golden Rose Çilekli Lip Balm.

7. Maybelline Terra Sun Bronzer 1 Numara. Buğday tenliler pudra olarak beyaz tenliler bronzer olarak kullanabilir.



8. Neutrogena Deep Clean. Hem yüz yıkama jeli hem maske.

9. Bebak Makyaj Temizleme Sütü.

10. Bath and Body Works Love Love Love vücut losyonu.

11. Seyahat boyu bir Daffny seti. 

Aynı zamanda Otacı testerları, parfüm ve ruj testerları paketin içinde olacak.



Hiç bir ürün denenmemiş ve kullanılmamıştır.
Kargo bana aittir.
Katılım için son gün 31 Mart saat 23.59.
Blogumun izleyicisi olmanız tek zorunlu şartımdır.
Başka sosyal ağlarda duyurmak mecburi değildir.
Herkesin tek katılım hakkı olacaktır.
Katılmak için yorum bırakmayınız, alttaki anketi doldurmanız yeterli olacaktır. ( Bu yol daha kolay olur diye düşündüm, umarım bir aksilik çıkmaz.)

HEPİNİZE BOL ŞANS.




24 Şubat 2014 Pazartesi

Pangea Organics Facial Scrub

Günaydın.
Bugünün konusu Pangea Organics'ten denediğim ilk ve tek ürün olan bu peeling olacak. 


(Öncelikle üstündeki su lekelerinden ötürü üzgünüm fakat ambalajı nedeniyle bir türlü geçmedi.)

Mısır sardunyası, adzuki fasulyesi ve kızılcık içeren bu peeling tüm cilt tipleri için uygunmuş. Aynı zamanda glütensiz ve vegan olduğunu belirtmek isterim.


Sizler için pangea organics'in sitesinden bulduğum bilgileri yazmak istedim.

ETKİLERİ :Çift Etki:Cildin hassas dengesini bozmadan deri yüzeyinde sağlıklı parlaklık sağlar.
Mekanik bileşenleri deri yüzeyinden yavaşça ayırırken, enzimatik pullanmayı önleyiciler sayesinde zamanaşımına uğramış hücreleri söker.
Hiper –Pigmentasyonun (güneşe maruz kalma nedeniyle oluşan siyah noktalar) ve geçmiş akne döküntülerinin azaltılmasına yardımcı olur.
Cilt gençleştirmede etkili, yüksek oranda antioksidan içerir.
Günde bir kere kullanmakla kesin biçimde kuruma ve pullanmanın önüne geçin.

ADZUKİ FASULYE
peeling
netleştirici
temizleyici
KIZILCIK
antioksidan
besin açısından zengin
parlatıcı

Bitkisel ve Glütensiz

KULLANILIŞI : Tüm cilt tipleri; Avucunuzun içine iki parmak kadar alın ve nazikçe yüz, boyun ve dekolte bölgesine, aşağıdan yukarıya doğru dairesel hareketlerle parmak uçlarınızla masaj yaparak uygulayın.(doğrudan göz temasından kaçının.)
Yoğun enzimatik etki için 30 saniye bekletin, sonra tekrar 30 saniye daha masaj yapın. Ilık su ile durulayın.
Kuru ve Karma Ciltler; haftada 2-3 kez kullanılması önerilir.


Bugüne kadar kullandığım en iyi peeling diyebilirim. İçinde sert partiküller olsa da cildimi hiç tahriş etmeden pamuk gibi yaptı. O kadar yumuşa oldu ki inanamadım. Aynı zamanda bir aylık kullanım sonrasında kızarıklarım gözle görülür şekilde azaldı. 
Birde kokusu, ah o muhteşem kokusu. O kadar doğal ve bitkisel kokuyor ki bayıldım.


Elimde bir peeling daha var o bittikten sonra kesinlikle alınacaklar arasına girdi. 

22 Şubat 2014 Cumartesi

Rimmel London Apocalips - 401 Aurora

Merhaba.
Apocalips yazı dizimin sonuncusu Aurorayı anlatacağım bugün sizlere.


Öncelikle Apocalipslerle ilgili bir genel tekrar yapmam gerekirse ; 

*Renk vermeleri mükemmel,
*Uygulamaları çok kolay,
*Kokusu hoş (bence!, çoğu kişi hoşlanmıyor)
*Kalıcıkları çok zayıf.

Aurora Stellar'a renk olarak çok benziyor. Sadece Aurora biraz daha soğuk duruyor. İkisini birden almam gereksiz olmuş.


Önümüzdeki yazıda elimde olan bütün Apocalipsleri en iyiden en kötüye doğru sıralayacağım. Böylece tüm yazıları okumadıysanız bile beğendiğiniz renkleri görüp ayrıntılı yazısını okuyabileceksiniz.


21 Şubat 2014 Cuma

Rimmel London Apocalips - 500 Luna

Merhabalar.
Bugünün konusu da Apocalipslerin turuncu/mercan tonlarında olan Luna rengi.


Öncelikle Apocalipslerle ilgili bir genel tekrar yapmam gerekirse ; 

*Renk vermeleri mükemmel,
*Uygulamaları çok kolay,
*Kokusu hoş (bence!, çoğu kişi hoşlanmıyor)
*Kalıcıkları çok zayıf.


Bu rengin diğerlerinde olmayan bir eksisi dudak çizgilerine çok kötü bir şekilde doluyor. Bu yüzden altına nude bir ruj sürüp üstüne bunu uygulamayı tercih ediyorum. Rengi tam yazlık. Ama dikkat edilmesi gereken bir şey daha var o da bu tür turunculuk içeren renkler dişleri olduğundan daha sarı göstermeye eğimlidirler, aklınızda bulunsun!



19 Şubat 2014 Çarşamba

Rimmel London Apocalips - 501 Stellar

Bugün yine elimde olan Apocalisleri anlatmaya devam ediyorum. Kırmızı Apocalips Big Bang'in yazısı için buraya, 2013 favorilerime giren ve neredeyse hergün kullandığım Solstice'in yazısı için buraya tıklayın.


Şimdi gelelim bugün ki konuğumuz olan Stellar'a.
Öncelikle Apocalipslerle ilgili bir genel tekrar yapmam gerekirse ; 

*Renk vermeleri mükemmel,
*Uygulamaları çok kolay,
*Kokusu hoş (bence!, çoğu kişi hoşlanmıyor)
*Kalıcıkları çok zayıf.


Bu renk bana hiç yakışmadığı için en az kullandığım bu sanırım. Işık değiştikçe farklı görünen bir renk bu. Bazen daha pembe bazen daha mercan/turuncu görünüyor. Bu renklerde bir şey arıyorsanız neden olmasın ama benim içlerinden en sevmediğim bu oldu sanırım. 



15 Şubat 2014 Cumartesi

Rimmel London Apocalips - 400 Big Bang

Merhaba.
Apocalislerden elimdeki bir diğer renkte bu capcanlı kırmızı.


Bu renk Apocalipsler arasında en canlı olanı diyebilirim. Renk bir harika ama en büyük sıkıntısı çok sıvı yapıda olduğu için akma-bulaşma yapabiliyor.
Özellikle dikkat etmeniz gereken en önemli şey dişe bulaşma yapabiliyor olması!


Renk gördüğünüz gibi tam bayrak kırmızısı. Ben genelde altına bi kırmızı dudak kalemi uyguluyorum, üstüne de hafifçe bunu sürüp parmaklarımla dağıtıyorum. Böylece hem çok sıvı olup akmasını önlüyorum hemde kalıcılığını arttırıyorum. (Yoksa kalıcılığı maksimum 2 saat.)


Siz ne düşünüyorsunuz bu Apocalipsler hakkında?

12 Şubat 2014 Çarşamba

Rimmel London Apocalips - 201 Solstice

Merhaba.
Bugün 2013 favoriler yazımda bahsettiğim Apocalips'lerin en sevdiğim rengini tanıtıcam sizlere.



Apocalipsleri genel olarak çok sevdim. Likit ruj yapıda diye tabir edilen gloss gibi sürülen ve aşırı pigmentli ürünler bunlar. 
Aplikatörü sayesinde kolay ve eşit uygulama yapabiliyoruz.
Kokusu çoğu insanı rahatsız etmiş fakat benim hoşuma gitti (garip biriyim!).


Kalıcılık beklememek lazım bu ürünler. Fazla likit yapıda olduğu için dudağa çok fazla tutunamıyor ve maksimum 2 saatte bi bakıyosunuz kaybolmuş. Ama gün içinde tazelerim diyorsanız ki ben öyle yapıyorum bir çok renk seçeneği mevcut.


201 numaralı rengi bu kadar sevmemin nedeni ise dudak rengime çok yakın olması. Bu sayede hergün kullanabiliyorum, çoğu makyajla da uyum sağladığı için benim 2013 favorilerim içime girdi bu ürün.

Elimde sanırım 4 rengi daha var bu Apocalipslerin. Onların da yazısı yavaş yavaş blogda olacak.
Siz en çok hangisini sevdiniz?

8 Şubat 2014 Cumartesi

Bebak Yağlı Ciltler için Tonik

Merhaba.
Bugün en son yazımda yıkama jelini tanıttığım serinin toniğinden bahsedeceğim sizlere. Bebak yağlı ciltler için toniği bir süredir kullanıyorum, bakalım hakkında neler düşünüyorum.

5 Şubat 2014 Çarşamba

Bebak Yağlı Ciltler için Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli

Merhaba.
Bugünün konusu Bebak'ın yağlı ciltlere uygun ferahlatıcı yüz temizleme jeli hakkında olacak. Resimleri çekeli baya zaman oldu, şuan neredeyse bitmek üzere.


1 Şubat 2014 Cumartesi

Essence Jel Eyeliner

Günaydın!
Bugün geçen hafta yazısını yazdığım MAC 209 numaralı eyeliner fırçası ile uyguladığım eyelinerı tanıtıcam.