10 Nisan 2014 Perşembe

L'oreal Colour Riche Caresse Wet Shine Stain - 102 Romy

Çok ama çok severek kullandığım bu ürünü hala sizlere anlatmadığım için kendimi biraz kötü hissediyorum. L'oreal'in YSL glosslarına benzer çıkarttığı bu seriden iki adet var bende, sizlere ilk tanıtacağım 102 Romy isimli bu tatlı pembe rengi.



Bence ambalajı çok şık. Aplikatörü uygulama kolaylığı sağlıyor. Ayrıca kokusu bence güzel fakat biraz Apocalipslere benzediği için çoğu kişi sevmeyebilir.

Stain yani dudak lekesi olduğu için kalıcığı gerçekten başarılı. Aynı zamanda ilk sürdüğünüzdeki o glossy görüntüsünü yaklaşık 2 saat koruyor. 2 saat sonunda bir şeyler yiyip içmekten o glossy etkisini kaybetse bile renk olarak ortalama 5 saat dudakta kalıyor diyebilirim.


Rengi benim dudak rengime çok benzediği için 'my lips but better' diye tabir edilen benim dudaklarım ama daha iyisi rengine kavuşmamı sağlıyor.

Kısacası ben bu seriye özellikle bu renge bayılıyorum, indirim zamanında kesinlikle bir göz atmanızı öneririm.



2 yorum:

  1. Ben de bu 102 rengini görünce sevmiştim, elim gitti geldi, neden almadim ki:(kalicilik da başariliysa denemek şart oldu:)

    YanıtlaSil
  2. In the world in the present day, nobody truly cares about Neuroluma
    showing others the solution in this subjecttopic. How fortuitous I am to have actually found a wonderful web site as this. It is really people like you exactly who make a genuine difference in this world through the thoughts they discuss.

    http://www.healthsupreviews.com/neuroluma/


    YanıtlaSil