4 Ocak 2014 Cumartesi

Rimmel London Kate Moss 04 Numara

Merhaba.
Eskiden koyu rujlardan fıldır fıldır kaçan ben şimdi sizlere bildiğiniz mor bir ruj tanıtacağım ha. Hayat gerçekten süprizlerle dolu!

 Rimmel London'ın bu rujunu geçen kış aldım ve en sevdiklerim arasına hızlı bir giriş yapmayı başardı.
Bir keresinde daha ruju kapatmadan kapağın kapatmaya çalıştığım için çok güzel görünmüyor, kusura bakmayın. (Ne çok kapatmak dedim.)


Özellikle hafif bir göz makyajı orta kalınlıkta eyeliner  (ki benim orta kalınlıkta eyelinerım bile çoğunuza kalın gelecektir :') ve bu ruju sürüp çoğu kış akşamını rahatlıkla geçiriyorum. Bu serinin nemlendirmesi kırmızı kapaklı olanlardan daha iyi olsa da çokta iyi sayılmaz. İyice nemlendirdiğim dudaklarıma bazen yoğun olarak bazende dağıtarak (aşağıda gördüğünüz gibi) uyguluyorum. 


 Böyle koyu rujlardan korkmayın çünkü aslında renk oranını ve yoğunluğunu siz belirleyebildiğiniz için tek rujla bir çok renk yaratabiliyorsunuz.
 Bu ruju koyu ruj seven herkese gönül rahatlığıyla öneriyorum ve hepinize mutlu haftasonları diliyorum!

9 yorum:

  1. Güle güle kullan sana çok yakışacağından eminim ;)

    YanıtlaSil
  2. İşte benim kolay kolay cesaret edemeyeceğim bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geçen sene böyle diyordum, denemekten zarar gelmez :')

      Sil
  3. Dudakta nasil duruyor acaba? Bi gun bununla bi makyaj ornegi yaparsan cok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  4. Harika ya bende tam bu renk bir ruj arıyordum mezuniyet için çok yardımcı oldu teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu rengi bi türlü bulamadım çok yakışmış bana da beklerim :) sevdayilmazz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil