24 Şubat 2014 Pazartesi

Pangea Organics Facial Scrub

Günaydın.
Bugünün konusu Pangea Organics'ten denediğim ilk ve tek ürün olan bu peeling olacak. 


(Öncelikle üstündeki su lekelerinden ötürü üzgünüm fakat ambalajı nedeniyle bir türlü geçmedi.)

Mısır sardunyası, adzuki fasulyesi ve kızılcık içeren bu peeling tüm cilt tipleri için uygunmuş. Aynı zamanda glütensiz ve vegan olduğunu belirtmek isterim.


Sizler için pangea organics'in sitesinden bulduğum bilgileri yazmak istedim.

ETKİLERİ :Çift Etki:Cildin hassas dengesini bozmadan deri yüzeyinde sağlıklı parlaklık sağlar.
Mekanik bileşenleri deri yüzeyinden yavaşça ayırırken, enzimatik pullanmayı önleyiciler sayesinde zamanaşımına uğramış hücreleri söker.
Hiper –Pigmentasyonun (güneşe maruz kalma nedeniyle oluşan siyah noktalar) ve geçmiş akne döküntülerinin azaltılmasına yardımcı olur.
Cilt gençleştirmede etkili, yüksek oranda antioksidan içerir.
Günde bir kere kullanmakla kesin biçimde kuruma ve pullanmanın önüne geçin.

ADZUKİ FASULYE
peeling
netleştirici
temizleyici
KIZILCIK
antioksidan
besin açısından zengin
parlatıcı

Bitkisel ve Glütensiz

KULLANILIŞI : Tüm cilt tipleri; Avucunuzun içine iki parmak kadar alın ve nazikçe yüz, boyun ve dekolte bölgesine, aşağıdan yukarıya doğru dairesel hareketlerle parmak uçlarınızla masaj yaparak uygulayın.(doğrudan göz temasından kaçının.)
Yoğun enzimatik etki için 30 saniye bekletin, sonra tekrar 30 saniye daha masaj yapın. Ilık su ile durulayın.
Kuru ve Karma Ciltler; haftada 2-3 kez kullanılması önerilir.


Bugüne kadar kullandığım en iyi peeling diyebilirim. İçinde sert partiküller olsa da cildimi hiç tahriş etmeden pamuk gibi yaptı. O kadar yumuşa oldu ki inanamadım. Aynı zamanda bir aylık kullanım sonrasında kızarıklarım gözle görülür şekilde azaldı. 
Birde kokusu, ah o muhteşem kokusu. O kadar doğal ve bitkisel kokuyor ki bayıldım.


Elimde bir peeling daha var o bittikten sonra kesinlikle alınacaklar arasına girdi. 

6 yorum:

  1. merak ettim, cildim kuru, sanırım deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince büyük boyun kesinlikle alacağım.

      Sil
  2. Benim cildim karma, bu aralar organik ürünler arayışındayım. Pangea ne zamandır gözüme kestirdiğim bir marka fakat daha önce hiç kullanıcı yorumu okumamıştım. Şimdi gönül rahatlığıyla alıp deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Denemem gereken bir ürün daha :)

    YanıtlaSil