5 Mart 2013 Salı

İlk Hediyeleşmem

Eveet, bende sonunda hediyelestim :)
Zaten hediye almayada vermeyede bayilan bir insanim. Guzel insan, tatli blogger Koyu Kirmizi'nin organize ettigi bu hediyelesmede benim esim Cici Leydi oldu. İyi ki de o oldu :) 



Bu benim ilk hediyelesmem oldugu icin ne yapacagimi neler yollayacagimi pek kestiremedim. Benim esime neler yolladigima bakmak isteyenler suraya tik tik.
Cicileydi sagolsun cok begendigini, hediyelerimi cok ozenle sectigimi soyledi. Bende oyle dusunuyordum acikcasi.
Ta kii bugun kargom gelene kadar....
Birazdan gorecegini fotograflar gercektir! 
Cicileydi sana coooook ama cooook tesekkur ederim gonlu bol insan :) Bana hediyelerimi ozenle sectigimi soyledi fakat kendisi beni cok utandirdi, daha fazla urun koymadigim icin kendimi kotu hissettim. Bir dahaki hediyelesmede oyle bir kutu yapacagiiiiim ki. Bu da sozum olsun bir dahaki esime :) Neyse ben artik susayim da fotograflar konussun!!! :)



Hediyelerin toplu hali. Bu fotografi gordukce cok sansliymisim ki boyle tatli, boyle dusunceli bir insanla eslesmisim diyorum :)


Rexona'nin bu kokusuna bayiliyorum, cok hafif bir koku. Bende bir kucuk bir buyuk boyu zaten bulunuyordu :)
Ben ona Yves Rocher'in hindistancevizli vucut losyonunu gondermistim, o da bana vanilyali dus jelini gondermis. Vanilyaya bayiliriiim!
Nivea'nin dus kremini ilk defa deneyecegim. 
La Natural markasinin aluminyum ve alkol icermeyen deodorantini da oyle. Dogal icerikli urunler denemeyi cok seviyorum :)
Dove'un mini boy sampuani seyahatlerde cok isime yarayacak.
Ben ki kolonyaya bayilirim, bu Rebul markasinin kolonyasini hic denememistim. Birde bu mandalinaliymis, bayildiiiim!
Rareblossom markasinin ise adini duymus fakat urunlerini hic denememistim, bu minik tonige cok sevindim :)
Birde yukarda minik bir kavanozda Bariella'nin meshur el ve tirnak peelingi geldi. Bununda methini cok duymustum fakat orjinal boyu cok pahali oldugu icin deneme firsati bulamamistim.
Daffny markasini kendisinin de severek kullandigini yazmis notta. Bu mini boylari seyahate gitmeyi beklemeden hemen denemeyi dusunuyorum.
Bir klasik olan Arko'nun zeytinyagli kremi.
Cosmed'den iki adet kepek onleyici sampuan testeri, La Natural'in deodorant mendili ( ki kendisini cok merak ettim, hemen deneyecegim) ve Dr. Angel'in genital hijyen mendili. Wellmaxx kutusunun icinden ise 3 adet sample cikti ; anti-age gece ve gunduz kremi, anti-age nem maskesi ve anti-age goz kremi. Yasim 20 oldugu icin bu samplelar anneme kaldi :)

Yooo daha bitmediiiii :)


Kutuyu acar acmaz bir guzel koku kapladi odayi ki inanamazsiniz, sebebi ise su 4 kucuk sabun :) Nasil guzel kokuyorlar nasil guzel kokuyorlar. Coktan scekmecelerime yerlestirdim bile.
Kucuk bir cilekli kiz not defteri, bayilirim boyle suslu pusku seylere.
İki adet Avon ruj testeri, bes adet rengarenk aplikator ki ben bunlari kullanmayip sus amacli saklayacagim :)
Cok zarif bir cift kelebekli kupe ! Ahhh ne kadar zevkli ne kadar dusunceli bir insansiniz siz, nasil mahcup ettiniz beni anlatamam :)
Loreal gloss ile bir adette MAC goz kalemi cikti kutudan. Notta Markalonga sitesinden  yaptigi alisveriste hediye geldigini yazmis. Cicileydiye mail de attim bunu soylemek icin ama maalesef bu urunler sahte :( Zaten o site sahte urun satmasiyla baya bir meshur. Arkadasimin bu konudan haberinin olmadigini dusunuyorum, bunlar da nazar boncugu olsun bu guzel paketin :)
O guzel kesenin icinde ise parfum testerlari ve yazdigi not bulunuyordu. 


Ve geldik benim icin en degerli hediyeye ! 
Kendi el emegi goz nuru olan bu seker mi seker bardak kilifini yollamis bana. Hatta notta yazdiginiza gore kendi bardak  takimini bozmus bana bunu yollayabilmek icin ! Ben size ne diyeyim :) Bayildim, harika olmus, elinize saglik. Artik bundan baska bardak kullanmam !!! :)


Son olarakta bir cheesecake cikti paketten ki ben coook ama cook severim. :)
Gordugunuz gibi cok ama cok sansli bir insanmisim ki boyle iyi niyetli boyle zarif bir insanla eslesmisim :)
Hayatta her istedigi tek tek gercek olur umarim. :) 



Sevgiler
Aslis 





3 yorum:

  1. Anaamm :) bu sözler banamı şimdi :)
    Okurken bi başkasına yazılmış gibi okudum kendime konduramadım yaa :)
    okadar abartılcak kadar ne yollamışımki diyip tekrar tekrar baktım görsellere inan :)

    kalem siparişim için mail falan gelmedi bana :S acaba yanlışlıkla sildimmi şimdi dönüp bakarım..

    senin ilk etkinliğinden dolayı bi ufak endişede kalmışsın ama gayet güzeldi bnm hediyelerim ben çok sevdim :)

    Bende yaşını bilmedğimden kremleri yaşına uygun yollayamamışım bak :)

    Bardağınıda güle güle kullan
    özellikle endişem onaydı :)
    beğenmezse falan diye
    ama ziyadesi ile mutlu oldum beğenmene çook sevindim..

    tramisu bnm çok yaptığım tatlıdır ;)
    evde stoklarım bu tatlı paketini
    bitaneside sana nasip oldu ne güzel :)
    Hepsini güle güle iyi günlerde kullan arkdşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazdiklarim az bile :)
      Cook dusunceli ve cok zarif bir insansiniz, iyi ki sizinle eslesmisim ilk hediyelesmemde. Bizim birbirimize maillerimiz gitmiyor bir turlu, bir sorun var ama anlamadim. Tesekkur etmek icin bir mail yazdim da size, o mailde kalemle glossun sahte oldugunu da soylemistim.
      Ben cok icten soyluyorum ki bu bardak kilifina bayildim :) Bu kadar tatli bir sey olamaz, cok ama cok tesekkur ederim :)
      Kremlerde anneme yaradi, olsun o da sevindi bana da hediye geldi diye :)
      Hersey icin tekrar tekrar tesekkur ederim, tatliyi yaparkende yerkende kulaklarinizi hep cinlatacagim :)

      Sil
    2. Mail gelmedi senden bana şimdi aradım taradım yok :(
      bu aralar msn.com değişim yaptığından uygulama vs sorun oluyo maillerde
      skayp'e geçiş sürecinde sanırım ondan
      Geçen bi firma bana mail atmış cvp verdim bunedir die
      yanlışlık dediler :)
      birsürü ürün barkod kodları vs :))))

      Neyse velhasıl kelam mail gelmedi ama bende çatladım hee mailde ne yazıyo die :)

      Tatlıyı yap ama resimle mutlaka olurmu :) paylaşımını görmek isterim.. ;)

      Sil