6 Mart 2013 Çarşamba

Mim #5


Guzel insan tatli blogger Kozmetik Aynasi beni mimlemis. 

Sorular pek bi kisisel, bakalim benim verdigim cevaplar nelermis. :)


SORU 1 ; En son kime yalan söyledin , neden?


Teyzeme, uzulmesin diye.

SORU 2 ; Biz okumuyoruz farzet,kendine bir itirafta 

bulun.

Resmen yata yata unuversite bitiriyosun. Kizim ara sira 


gitsene okuluna. 


SORU 3;  Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

Su an ogrenciyim. Ama istedigim bolumde okuyorum


diyebilirim sanirim.


SORU 4 ; Mutlu musun?

Mutluyum :)

SORU 5 ; Keşke ? 

Sevdiklerim hep yaşasa.


SORU 6;  Sence ideal eş nasıl olmalı?

Yakisikli, basarili, iyi bir baba ve iyi bir koca olmali. 


SORU 7 ; Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek 

istiyorsun?

İzmir'de yasiyorum. İzmiri cok seviyorum, burda 


yasamaya devam edebilirim.


SORU 8 ; Seni en çok ne mutlu eder?

Basarili olmak.


SORU 9; Korkuların neler? 



Basarisiz olmak, yalniz kalmak. 


SORU 10 ; Hayatında en çok utandığın an ?

Aa aklima hicbir sey gelmiyo suan cok garip, oysa bir suru
vardir ama.


SORU 11; Kendinde en sevmediğin özellik ?



Baskiya hic gelemem, hemen pes ederim. Uzerimde azicik 

baski kurmak isteseler hemen pes eder, vazgecerim. Oysa pes etmesem belki yapicam ama iste..


Eveet mimimiz bu kadardi. Gordugum kadariyla herkes

yapti bu mimi, tum yapmayanlari mimleyeyim bende :)




Sevgiler
Aslis





2 yorum:

  1. Canım benim çok ama çok teşekkür ederimmm kocamann öpüldünnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni unutmadigin icin ben tesekkur ederim tatlim :)

      Sil