10 Mart 2013 Pazar

Makyaj Cantamda Neler Var?

Sık sık urun degistiren biri degilimdir. Neredeyse her gun makyaj cantamdakilerle yaparim makyajimi. Bu ay kullandigim urunler neymis bir bakalim.




Makyaj cantami cok seviyorum, cok genis herseyi rahat rahat aliyor. Yazin gittigidiyordan almistim 60 TL'ye. Onunde bir kiz var, yanlari ve arkasi ise duz siyah.




Fermuarini actigimizda boyle bir manzarayla karsilasiyoruz. Bu cantayi almamim en buyuk nedeni yan tarafinda olan fircaliklariydi. Tabii ki benim cok fazla kucuk fircam olmadigi icin tum gozlere firca koymuyorum. Kapatici ve maskara koymak icin de idealler gordugunuz gibi :)


Ten makyajimi bu urunlerle yapiyorum. Once Garnier'le sivilce ve kizarikliklarimi kapatiyorum, Maybelline Dream Lumi Touch ile ise goz altlarimi.
Benefit Hello Flawless Oxygen Wow ile Maybeline'in BB Kremini karistirip tum yuzume -genelde sunger ile- uyguluyorum. Daha sonra da Nars Barcelona pudra fondotenle ustunden gecip sabitliyorum. Kullandigim fondoten cok hafif oldugu icin ustune pudra fondoten uyguladigimda yuzumde hic agirlik hissetmiyorum.


Goz makyajima baslarken ilk adimim Essence'in far bazini tum goz kapagima surmek. Eger usengec gunlerimdeysem sadece Maybelline Color Tattoo'lardan On and On Bronze rengini tum goz kapagima yedirmek. Eger usengec degilsem Nude Tude paletini kullanmayi tercih ediyorum. Renkleri hergunki makyajimda kullanmayi sevdigim tonlarda oldugu ve makyaj cantama tam sigdigi icin bu aralar pek bir seviyorum kendisini :) Ecotools'un bir adet duz far fircasi bir adette karistirma fircasi her zaman cantamda, herhangi bir yerde kalirsam en buyuk yardimcilarimdan oluyorlar. Son bir haftadir Essence'in siyah jel eyelinerini kullaniyorum, fena degil fiyatina gore gayet iyi hatta. Son olarakta su aralar kullandigim iki maskara : Maybelline The Falsies ve  Benefit They're Real ki kendisi  bitmeye ve kurumaya yaklasti. Ama fircasini o kadar cok seviyorum ki atamiyorum. Once Maybelline The Falsies'i suruyorum bir kat, genelde kirpiklerimi yapistiriyor bu maskara bende bu goruntuyu sevmedigimden ustunden bir kat They're Real'la geciyorum, fircasi sayesinde tek tek ayiriyor kirpiklerimi.


Allik olarak  ise bu ay en cok bu ikisini severek kullandim. Gozlerimi vurgulu yaptigim ya da sade bi seyler istedigim zamanlarda Physicians Formula'nin  bu Happy Booster alliklarindan Natural olanini severek kullandim. Bazen de canim farkli bi seyler istediginde , yuzume biraz renk gelsin dedigimde Cabana Boy kurtaricim oldu.  Rengine, yapisina herseyine bayiliyorum bu alligin. Allik surerken en sevdigim firca ise Ecotools'un bu yumusacik allik fircasi. Boyunun ufak olmasi da onu benim makyaj cantamin vazgecilmezi kilmaya yetiyor.


Favori dudak urunlerim ise yukarda gordugunuz gibi pek yok bu ara. Genelde rujdan once bir dudak kalemi kullanmayi seviyorum. Bu aralar Rimmel'in bu cok guzel pembesini surekli kullandim. Asansorlu olmasi kullanim kolayligi sagliyor. Ruj olarak ise yine Rimmel London'in Kate Moss serisinden 07 numarali rujunu deli gibi kullandim neredeyse hergun surdum ve hala surmekteyim. Benim icin muhtesem bir nude-pembe. Yumusacik ve cook guzel kokuyor, her makyajla da uyum sagladigi icin joker urunum olarak makyaj cantamda bulunmakta. Lip gloss olarak iki tane arasinda gidip geldim bu ay. La Senza'dan aldigim naneli ve renksiz gloss, birde MAC'ten Good Times glossu severek kullandim. Bunun disinda surekli lip balm kullandigimi biliyorsunuz. Lip balmlarimi makyaj cantam yerine cantalarimin  on gozlerinde ya da mont ceplerimde tasiyorum.


Gordugunuz gibi ihtiyacim olan herseyi koyabildigim guzel bir makyaj cantasi bu. Bu kadar dokuntumu icine aldigina gore, baksaniza ne kadar cok sey varmis icinde :) 

Hem makyaj cantamda ne var hemde aylik favori yazisi birarada gibi bir sey oldu bu yazi. 
Kendinize iyi bakin ve makyaj cantalarini tika basa doldurmayi ihmal etmeyin :)


Sevgiler
Aslis













4 yorum:

  1. Makyaj çantan da,içindekiler de çok güzel canım:)

    YanıtlaSil
  2. o ne kadar şeker bir çanta :) bayıldım.çok kullanışlı görünüyor,fırça yeri filan. İçindekilerde çok güzel.Güle güle kullan hepsini canım.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiim :) Zaten en basinda bu firca yerleri aklimi celmisti benim de. Bloguna ise uye oldum bile, gunluk okumayi cok severim :)

      Sil