1 Mart 2013 Cuma

8 Mart İndirimi Listem

İlkbaharin ilk gunu. 
Bugune yakisir rengarenk bir yazi hazirladim sizlere, umarim begenirsiniz. :)
Kadinlar gununu seviyorum. Kadinlar gunu diye bir gun olmasini sacma buluyorum. Ahh kendimle celisiyorum. Simdi kisaca ozetlemem gerekirse erkekler gununun olmadigi bir dunyada neden kadinlar gunu var? Her gun bizim gunumuz degil mi zaten? Bana sadece kadinlarin agzina bir parmak bal calmalik bir eylemmis gibi geliyor kadinlar gunu diye bir gun yaratmak.
Kadinlar gununun en sevdigim aktivitesi ise tabiki o birbirinden guzel indirimler arasinda doyasiya alisveris yapmak. Biliyorum ki cogumuz bu gun icin daha onceden alacaklarimizi listeliyoruz, para biriktiyoruz. Bende bir kac gundur nelere ihtiyacim var, neler alabilirim diye dusundum ve bir liste hazirladim. Bu listeyi sizlerle paylasacagim ki belki akliniza yatar bir iki tanesini indirimde almak :) 






-107 ruju bir arkadasima verince oksuz kaldim bir turlu bulamiyorum, gorursem hemen yapisir alirim.
- Transparan pudralari seviyorum, İnnova bittigine gore artik Sexy Mama'yi gonul rahatligiyla alabilirim.
- Talihsiz bir bicimde yere dusup paramparca olan biricik Hot Mama'nin da yenisini almak istiyorum.


- Rimmel London'in bu maskarasini hic kullanmadim, elimde 2-3 tane kullanilmamis maskara oldugu icin almak istememistim ama indirimde gorursem alabilirim.
- Hic kopuk fondoten kullanmadim, hazir yaz da geliyor, cildim de yagli, fondotenim de bitiyor indirime girerse kesin alicam.
- Ayni serinin pudrasini ise begenmeyen yok neredeyse, ben bir turlu denk gelemedim su pudraya. Bulursam bu da kesin alacaklarim arasinda.


- Benim su an kullandigim bir adet fondotenim var baska da hic yok, o yuzden bir iki tane fondoten almak istiyorum. Gozume farkli tasarimiyla bu Maybelline'i de kestirdim. İndirime girerse almayi dusunebilirim.
- Rimmel London'in bu Match Perfection serisi pek bi begenildi. Pudrasini hic gormedim ama kapaticisini ve fondotenini almayi ciddi ciddi dusunuyorum.
- Herkesin bayilarak kullandigi baska bir Rimmel urunu de bu Stay Matte pudrasi. Denemeyi istiyorum, alabilirim.


- Essence'in bu asansorlu yumusacik goz kalemlerine asik oldum. Fiyatlari zaten ucuz bir de indirime girerse dayanamam hepicigini alirim valla :)
- Max Factor indirim olmadan kolay kolay almayacagim bir marka. Drugstore icin bence asiri pahali, insan onun yerine gider high-end alirim diye dusunuyor. Ama bu pudrasini herkes cok onerdi bana, eger guzel bir indirime girerse alirim, yoksa almam.
- L'oreal İnfalliable farlar. Coook merak ediyorum bunlari da. Yapisini, renk vermelerini, kaliciliklarini. İndirime girerlerse 2-3 tane alabilirim.


Eveet benim aklimdaki urunler bunlardi. Tabi ki bunlarin hepsini alacagimdan degil sadece iyi bir indirime girerlerse iclerinden 4-5 tanesini almayi dusunuyorum. Size de bir fikir olsun diye yazmak istedim bu yaziyi. Sunun surasinda bir haftamiz kaldi :) 
Bunlarin disinda bol bol pamuk ve makyaj temizleme mendili almak da var aklimda. 
Siz neler almayi dusunuyorsunuz 8 Martta? Bana onerebileceginiz bir seyler varsa duymayi cok isterim. :)

(Resimler Google gorsellerden alinmistir.) 


Sevgiler 
Aslis









14 yorum:

  1. maybelline age rewind tr de varmı? hiç görmemiştim..indirime girerse gerçekten alınır o..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gelmis valla, bende Buket'in bir videosunda gordum.

      Sil
  2. köpük fondöten çok güzel hayatm dene mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklimda canim ya onu almak, umarim denildigi kadar guzeldir

      Sil
  3. benim listemdede sexy mama ve rimmel pudra var ikisinide deniycem :) bir de ben sana loreal'in rimellerini tavsiye ederim eğer kullanmadıysan çok iyiler.. :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'in rimellerini seviyorum bende ama acik ara Maybelline onde benim icin :)

      Sil
  4. benim 8 mart indirim listemde hiç bişeycik yok.
    yani çok ilgimi çeken bişey olmadıkça almayacağım.
    mayıs ayına kadar kozmetik almamaya çalışıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En guzelini yapiyosun valla, ben maalesef senin kadar idealist olamiyorum kozmetik konusunda :(

      Sil
  5. Bende de liste bayağ kabarik hepsi indirime girerse benden iyisi yok :) ayni ruj benim listemde de ilk sırada :))

    YanıtlaSil
  6. aslında birkaç ay hiçbirşey almamaya söz vermiştim. Ama Maybelline Color Tattoo farlarından bulursam alırım. The Balm'dan da bişeyler almayı düşünürüm ama ben gidene kadar stand yağmalanmış oluyor ve hiçbirşey bulamıyorum ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Color Tattoolar bi harikaa. Keske daha cok renkleri gelse Turkiyeye. The Balm standlari dediginiz gibi yagmalanmadan cuma sabah erkenden gidicem Gratise :))

      Sil
  7. infallibledan brozed taupe diye bir renk var bende, gerçekten yapıları da renkleri de çok güzel

    YanıtlaSil