20 Mart 2013 Çarşamba

Bitenler Mart 2013

Uzun zamandir ilk defa zamaninda yazilmis bir bitenler yazisi ile karsinizdayim efenim. Bu ay renkli kozmetik bitirme konusunda cok basarili olamasam da azimliyim, elbet bitecekler zamanla.
Bakalim bu ayin bitenleri nelermis..





- Swisspers Makyaj Sungeri : Bu minik sungerleri Gratisten almistim, kapaticimi dagitmak icin kullaniyorum. Cok ama cok memnunum, iki haftada bir degistiriyorum zaten bir paketin icinde 34 tane var.
- Gucci Guilty : Gecen sene almistim, guzel bir parfumdu. İcinde cok az kalmisti iki hafta surekli kullaninca bitti. Bir daha almam elimde cok sayida parfum var ama guzel bir bahar parfumu tavsiye ederim.
- Rexona - Cotton : Rexona'nin en sevdigim kokusu bu pamuk olani, cok temiz bir kokusu var bayiliyorum. Elimde biri buyuk biri bunun gibi mini olan iki tane hazirda oldugundan hemen almam ama bittikce yenileyecegim bir deodorant bu.
- Rexona Teens - Dance : İkili set halinde almistim bunu, fena degildi ama bir deodant icin fazla parfumsuydu bence, bir daha almam.
- Superdrug - Crush Body Spray : Bitirdigim deodantlarin dibinde az az kaldigi icin hepsi ayni anda bitti bunu belirteyim once :) Bu kokuyu yazin kesfettim ve bu bitirdigim ucuncu sise oldu simdiden. Cok fresh bir kokusu oldugu icin cok begeniyorum, hemen degil ama ilerde tekrar alabilirim.
- Superdrug - Cikolatali Brownie Kuru Sampuan : Sonunda bitti, kendimi zorlaya zorlaya bitirdim resmen. Yazisini okumak ve neden hic begenmedigimi ogrenmek isterseniz suraya tiklayiniz.
- İnnova Makyaj Temizleme Sütü : Sonunda bitti dedirten bir urun daha. Makyaji guzel temizliyordu ama kullanmaktan coook sıkılmıştım. :)
- Watsons - Cilekli Vucut Peelingi : 250 gramlik kocaman bir seymis gibi gozukuyor ama duzenli kullanimda cok cabuk bitiyor. Kokusu cok yapaydi bence yani o kadar inandiri cilek kokmasinin baska bir aciklamasi olamaz :)
- Dr. Brandt - Pores No More : Bu ufacik testeri tam 4 gun kullandim. Guzel, ten renginde bir makyaj bazi ve gozenek kucultucuydu diyebilirim. Bu testeri Fransa Sephora'dan vermislerdi ve ben bu markayi sadece Sevil'de gordum. Tam boy fiyati ne kadardir hic bilmiyorum, sormaya korktum :))
- Cettua - After Night Fever : Kagit yuz maskelerini cok seviyorum. Elimde de bolca var, yavas yavas hepsini kullaniyorum. 
- Superdrug - Cikolatali Kil Maskesi : HASTASIYIM. Bittikce surekli almaya devam edecegim.
- Beauty Formulas - Cikolatali Kil Maskesi : Fena degil ama bir Superdrug degil acikcasi. Ayrica kokusu biraz garip.
- Benri - Disk Pamuk : Buna da bayiliyorum valla yalan yok. Neyseki indirimde bol bol alip depoladim. İcinde 80 tane var, bunlarla sadece goz makyajimi cikardigim icin bana ortalama bir bucuk iki ay gidiyor. Yuz makyajimi cikarmayi ve toniklenmeyi kare olanlariyla yapiyorum.

Eveet bu ay bitenler bunlar oldu. O kadar seviniyorum ki bitenler torbasi dolunca, darisi hepinizin basina :)


Sevgiler
Aslis

4 yorum:

  1. ben de bu sungerlerden kullanmayi seviyorum, islatip nemliyken fondoten surmek icin de idealler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm hic fondoten surmeyi denememistim, aklimda olsun.

      Sil
  2. bayağı ürün bitmiş tebrikler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, umarim biraz da olsa kozmetik urunleri bitirebilirim bu ay :)

      Sil