3 Mart 2013 Pazar

İstanbul'dan Neler Aldim?

Ara ara İstanbul'a gitmeyi cok seviyorum. Zaten İstanbul'u cok seviyorum. Arkadaslarimda saolsun surekli cagirip aklimi celiyorlar, bende firsat buldukca gidiyorum. Bu sefer gitmeyi dusundugum iki yer vardi ve alisverisi sadece o iki yerden yaptim. İlki tabii ki hala neden guzel İzmirimde olmadigini anlamadigim Bath & Body Works. Gecen sefer ordan bolca sey aldigim icin aklimda herhangi bir sey almak yoktu ama cooook guzel indirimleri vardi :( Evet dayanamadim ufak tefek bir iki sey aldim.




- Pink Chiffon vucut spreyini cok tavsiye etmislerdi. Haklilarmis ! Muhtesem kokuyor, bayildim. Cok fazla vucut spreyim oldugundan kucuk boyunu aldim. 88 ml. Fiyati ise 14,50 TL.
- Kasanin onunde gordum bunlari da. Turuncu ve yesil olan vucut peelingleri. Normal fiyatlari 19 TL iken 5 TL'ye dusmuslerdi. Turuncu olan seftalili, yesil olan ise elmali.
- El kremim kalmadigi icin de bunu alayim dedim. Coook guzel kokuyor. Bunda da bir alana bir bedava vardi, digerini arkadasima hediye ettim. Fiyati ; 19 TL.

Eveeet. Simdi de isin eglenceli kismina geldik. Ben ilk defa ELCA'ya gittim !!! :) 
Bilmeyenler icin ELCA'nin acilimi Estee Lauder Company. ELCA magazasi ise Estee Lauder'in sahip oldugu tum markalarin eski koleksiyonlarinin satildigi bir yer. Bu markalar arasinda MAC, Bobbi Brown, Clinique ve daha bir cogu bulunuyor. 
Aslinda farkli hayal etmistim, biraz daha buyuk. Ama yinede o kucucuk dukkan beni resmen havalara ucurdu. Herkes mutlaka en az bir kere gitmeli. Tek bir soz soyleyeyim, MAC fondotenler 25 TL! Gerisini siz dusunun. :) Neyse gelelim aldiklarima.

Toplu gosterimi su sekilde.


Bunlarin hepsi toplam 198 TL tuttu. İNANAMADİM.


İlk defa mineral far aldim. En solda gordugunuz kocaman sey. Adı Magnetic Attraction. Fiyati ; 21 TL.
Diger dort far ise Extra Dimension farlardan. Mavi olan ; Divine Blue. Gri olan ; Evening Grey. Acik pembe rengin adi ; Ready To Party. Mor rengin adi ise ; Stylishly Merry. Bu farlarin tanesi ise 15 TL. Saka gibi! :)) Renklerini tek tek gosterdigim ayrintili bir yazi yazarim.


Bu quatin yani dortlu paletin adi Cutie. Fiyati ; 45 TL. Gercek olamayacak kadar guzeller :))


MAC'in ojelerini hep merak ederdim ama bir ojeye o kadar para vermeye gonlum hic razi gelmediginden hic almadim. Hey Sailor koleksiyonundan bu kirmizi ojeyi 10 TL'ye aldim. Bu arada farkettim ki hic kirmizi ojem yokmus, bir tane bile. Digeri ise yine Hey Sailor koleksiyonundan likit lip balm. Spf 20 icermesi cook ama cook guzel. Fiyati ise 10 TL.


İlk basta gordugunuz Pro Lash Maskara. Tekrardan  fazla pahali ve aslinda pek begenilmeyen maskaralar olduklarindan MAC'ten daha once hic maskara almamistim. Bu kadar ucuz olmasaydi hayatta almazdim ama 20 TL olunca denemek istedim. 
Ortadaki lipglassin adi Saint German. Cok tatli bir Barbie pembesi. Altta cok karanlik cikan ise Rebel. Bende zaten Rebel'in ruju vardi, bunu da bulunca almak istedim. Lipglasslerin tanesi 12 TL.

Eveet, usenmekten yazamadigim bu yaziyi da yazmanin huzuru icindeyim. :) ELCA'ya gitmenizi  siddetle oneriyoruum !


Sevgiler
Aslis








16 yorum:

  1. Hepsini de güle güle kullan canım ! Mac farlara bayıldım yaaaa 15 tl. :S Offf ,bu ELCA'yı ben de çok merak ediyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook saol tatlim, sorma hepsi cok guzel. İstanbula gittiginde Maslak'a ugramadan gelme ! :))

      Sil
  2. Elcaya bir türlü yolum düşmüyor ama artık özel sefer yapacağım oraya sanırım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir İzmirli olarak tek basima kaybolma pahasina gittim valla, ama degdi ! :)) Mutlaka gidip kesfedin, kucuk bir yer ama fiyatlar cok uygun.

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan, hepsi çok güzel! :)

    Seni mimledim bloguma beklerim;

    http://makyajmanya.blogspot.com/2013/03/makyaj-cekmecemizi-duzenleyelim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim :) Hemen blogunuza bakip mimi yapacagim, saolun.

      Sil
  4. oof, çok içim gitti ya :S
    elca'da mac fırçalardan da var mıydı peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla hic firca, zaten heralde gelse geldigi gibi biterdi :)

      Sil
  5. Elca beni çağırıyıyoor resmen. :)
    Of of bayıldım hepsine,güle güle kullan.Gitmek farz oldu artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim icinde gez bol bol. Bir gun donecegim elbet :(((

      Sil
    2. Olur gezerim,beklerizz! :p
      Evim gibi sahiplendim,gitmeden. :)))

      Sil
  6. offff yaaaa kıskandım seni:))) şaka bi yana güle güle güzel günlerde kullan canım:) ben İstanbul' dayım ama hala gidemedim hiç fırsat bulamıyorum ve bana bayağı bi uzak:( ama hep aklımda.
    renk seçimlerin çok güzel. makyajlarını bekliyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tatlim cok saol cok tesekkur ederim, daha guzelleri senin olsun :) İyiki İzmirdeyim yoksa her haftasonu gider, kendimi bitirirdim :))

      Sil
  7. bayıldım... elca böyle bir yer işte insan inanamıyor.. bence istanbulda oturanlar için büyük bir nimet.. iyi günlerde kullan :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim. Coook sanslilar coook, yari fiyatindan bile uygun urunleri.

      Sil
  8. 2 tanecik şey aldım nerdeyse okadar tuttu İstanbuldayım hala gidemedim şu yere :( artık gitmem şart

    YanıtlaSil