1 Ağustos 2013 Perşembe

BU AY BLOGTA NELER VAR?

Selamlar kızlar.
Geçtiğimiz aylarda Kozmetik Aynası blogunun tatlı mı tatlı sahibesi Zehra beni bir blogger buluşmasına çağırmıştı, fakat benim bu kadar büyük bir organizasyon olduğundan haberim yoktu. Canım arkadaşım bir sürü firmayla görüşüp bir sürü sponsor bulmuş bu güzel buluşmaya. 
Bu yazıda sponsorlu etkinlik sayesinde sahip olduğum ve yakın zamanda yazılarını yazacağım ürünleri göreceksiniz. Şimdilik bir ön gösterim olsun yapayım dedim.






Essence ekibine çok teşekkürler. En yakın zamanda hepsinin yazıları blogda olacak.



Watsonsa bu kocaman kutu için çok teşekkürler. İçerisinde çok merak ettiğim ve listemde olan ürünler vardı, en kısa zamanda yazılarını okuyabilirsiniz.



Pastel ekibine bu güzel paketlemeleri ve hediyeleri için çok teşekkürler. Ojelere BAYILDIM,en yakın zamanda bu yazıda gördüğünüz tüm ojeleri tanıtan bol fotoğraflı yazılar gelecek. Aynı zamanda ikili farıyla yaptığım bir günün makyajıda yolda.


Otacı'ya bu güzel hediyeler için çok teşekkür ederim. Arganlı saç bakım maskesini çok merak etsemde kışın kullanmayı düşünüyorum. Bebe yağını ise duşlardan sonra kullanmaya başladım bile, yakında yazısı gelecek.

 

Pangea Organics'e bu güzel süprizin dolayı teşekkürler. Henüz deneme fırsatım olmadı ama bir süre kullandıktan sonra yazısını yazacağım.




Son olarak bu güzeller güzeli el yapımı defter için İki'ye çok çok çok teşekkürler. Nasıl kıyıp kullanıcam hiç bilmiyorum.

Eveeet. Önümüzdeki haftalarda göreceğiniz ürünler çoğunlukla bunlar olacak. Tüm markalara ve özellikle Zehra'ya tekrar çok teşekkür ederim.

En çok merak ettiğiniz ürün hangisi?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder