21 Ağustos 2013 Çarşamba

Diadermine High Tolerance Makyaj Temizleyici Jel

Merhaba.
Bu ürünü neredeyse 5 aydır kullanıyorum, neredeyse bitmek üzere.
Bakalım nasıl bir ürünmüş?


Diadermine'nin bu High Tolerance serisi çok hassas ciltler için oluşturduğu bir seri. Bu seriye ait toniği de aldığımı şu alışveriş yazımda söylemiştim, bir süre kullandıktan sonra onun da yazısını yazacağım.


Bu seride paraben, silikon ve parfüm yok.
Bir kokusu var ama bence, doğal bir koku. Zaten bitkisel özler içerdiği de yazıyor. 
Makyajı temizlemesi gerçekten de iyi. 
Kullandıktan sonra cildimin ferhaladığını da hissediyorum.
Ben genelde iki pompa sıkıp tüm yüzüme sürüp biraz yüzüme masaj yapıp suyla duruluyorum. İstendiği takdirde suyla durulamak yerine pamukla da silinebilir ama yinede üstünden suyla geçilmesinde fayda var.


Tamamen şeffaf ve jel kıvamında olan ürün 200 mililitre.
Yağsız bir ürün ve iddaaları arasında 6 saate kadar cildinizi nemli tuttuğu da var ki bence bu doğru değil.
Genel olarak beğendiğim bir ürün oldu ve bitmeden yedekledim bile.

Herkese mutlu günler diliyorum!


4 yorum:

  1. bende çok memnun kaldım göz makyajını çıkarırken de kullanıyorum ben gayet güzel :) senin gibi suyla duruluyorm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizleme sütü sevmeyenler için çok iyi bir alternatif bence. Seninde memnun kalmana sevindim. :)

      Sil
  2. güzel bi temizleme jeli arıyodum bu yazıdan snra gidip bunu alıcam eline saglık :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende benim kadar severek kullanırsın. :)

      Sil