30 Ağustos 2013 Cuma

Pastel Kisses Lip Balm

Merhaba.
Bugün sizlere bahsedeceğim ürün geçenlerde Pastel tarafından bana yollanan bu dudak nemlendiricisi olacak.



Pottaki dudak nemlendiricileri yerine stick şeklindeki nemlendiricileri tercih etmişimdir hep. Bunun en büyük nedeni ise daha hijyenik olmasıdır. Parmaklarımızla dudağımıza nemlendirici sürme fikri bana pek hijyenik gelmiyor. Sanırım Pastel'de aynı şekilde düşünmüş olacak ki bu kendinden fırçası olan dudak nemlendiricisini üretmiş.


Gördüğünüz gibi ürün 3'e bölünüyor. Minik fırçası kapağın üstünde bulunuyor. Bu fırçayı diğer pot formunda bulunan dudak nemlendiricilerinizi sürmek için de kullanabilirsiniz.


Kokusu çok güzel, meyve gibi kokuyor.


Bendeki rengi 40 numara Nar. Okuduğum yorumlara göre en çok bu renk veriyormuş.
Bu serinin içinde Shea Butter bulunması da beni çok mutlu etti. Dudakları yaz kış demeden kuruyan biriyseniz her zaman böyle ürünlere ihtiyaç duyarsınız.


Ürün çok büyük değil, aksine çok kompakt. Seyahatlerde yanınızda taşımak için ideal. Dudak fırçalarını depolamak her zaman sorun oluyor seyahatlerde ama bu fırçanın kendi yeri olduğu için kirlenir mi pislenir mi diye düşünmeden yanınıza alabilirsiniz.

Ben yaklaşık bir haftadır sürekli kullanıyorum şu an bu şekilde.

Rengi ve dudakta duruşu ise böyle.




Pastel'e çok teşekkürler.







4 yorum:

  1. harika bi nemlendirici gibi gözüküyor deneme fırsatım olmadı renginide beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, tavsiye edebilirim bu rengini.

      Sil
  2. Bende bunun nanelisini kullaniyorum harika gercekten 30 numaralisi

    YanıtlaSil
  3. Bende bunun nanelisini kullaniyorum harika gercekten 30 numaralisi

    YanıtlaSil