11 Ağustos 2013 Pazar

İNDİRİMİ 'KAÇIRDIM' ALIŞVERİŞİ

Merhabalar.
Hepinizin bildiği gibi bayram nedeniyle başta Watsons ve Gratis olmak üzere bir sürü mağaza çok güzel indirimler yaptı.
Ben ise bütün o güzel indirimleri kaçırdım!
İzmir'e döner dönmez kendimi alışveriş merkezine attım ve bir indirimi kaçırdım alışverişi yaptım.
Öncelikle Gratis'e girdim.




-Purederm markasına ait bu yüzde köpüren maskeleri çok seviyorum. Fiyatları 2 lira.
-Eklipsin bu parmak ucu yüzüğünü kasanın yanında görünce dayanamadım, fiyatı 7.5 lira.


-Nivea'nın bu seti çok hoşuma gitti. İçinde 250 ml bir duş kremi, bir deodorant ve bir de lip balm var, fiyatı da çok uygun olunca aldım. 14,75 lira.


-Nivea'nın bu stress protect deodorantını uzun zamandır merak ediyordum. Zaten İzmir müthiş sıcak olduğu için çok sık deodorant bitiriyorum. Fiyatı 6 lira.
- Yüz yıkama jelim bitmek üzere bu da indirimde olunca alayım dedim. Birde üzüm özlü olunca ferahlatır diye düşündüm. Garnier Esas Bakım Temizleyici Jel 9.5 lira. (Sanırım 14 liradan düşmüştü.)
- Down Under Natural'sın bu argan yağlı serisini çok merak ediyordum, küçük boylarını görünce denemek için almak istedim ama sonradan çok pişman oldum (yazının devamında anlayacaksınız neden pişman olduğumu). 50 ml şampuan ve 50 ml bakım kremi, tanesi 4 lira.

Daha sonra da Watsons'a girdim.


- Beauty Formulasdan 50'li diş ipi aldım. Fiyatı 4,99.
- Hijyenik diş fırçası kabı aldım, bu da 9,99.
- Beauty Formulanın bu ağız spreyini daha önce de kullanmıştım bence gayet güzel, fiyatı da 3,99.
- Arm & Hammer markası kullanmayı uzun zamandır istiyordum. Bu diş macunu Amerikada çok popüler, içinde karbonat var ve bu dişlerinizi beyazlatmayı sağlıyor. Ne kadar zararlıdır bilemem ama beyazlatma vaadi veren tüm diş macunları bir şekilde diş minesini zayıflatıyor zaten. Bu mini boyu,25 mililitre. Bunun da fiyatı 6,99. 


- L'oreal New Studio serisinden bukle belirginleştirici köpük aldım. Fiyatı 18,90.
- Elidorun bu durulanmayan sıvı saç kreminin kokusuna bayıldım. Fiyatı 7,99.


- İşte bu yüzden pişman oldum aldığıma Gratisten çünkü Watsonsta bu seyahat seti 9,99 liraydı! İçinde 50 mililitrelik bir şampuan, bir bakım kremi, bir duş kremi, bir de vücut losyonu var.
- Neutrogenadan bu hızlı etkili sivilce jelini 10 liraya aldım.


- Diadermine'nin bu High Tolarance serisinin makyaj temizleyici jelini kullanıyorum ve çok memnunum. Toniğimde bitmek üzere olduğu için bu toniği aldım. Fiyatı 9,90 lira.
- Sephora aydınlatıcım kırıldığı için onu toz haline getirip bu ponponlu kaba koydum. Fiyatı 2,99.
- Garnier'nin bu güneş sonrası bakım kremi hediye edildi.


- Superdrugtan bu beyaz çikolatalı maskeyi 1,99'a aldım.
- Watsonsın bu göz maskesini ise 2,99'a aldım.
- Ve koca alışverişimin yegane renkli kozmetiği Rimmel Stay Matte fondöten. Fiyatı 14,99.


-NYC tırnak sertleştirici 3,49 lira.
- Pastel Magic Sand (ki kendisine aşık oldum) 7,25.
- NYC 246 Park Ave. ise 3,49.

VEEE TAMDA ALIŞVERİŞİM BİTTİ DERKEN....


Ta ta ta taaaam.
Ege Park Watsonsta her 25 liralık alışverişinize 5 lira indirim kuponu veriyorlar, ne zamana kadar devam eder bilmiyorum. Banada 6 tane kupon verdiler. 
Bende 79 liralık bu güzeller güzelini 49 liraya almış oldum.

Hiç renkli kozmetik almamamın nedeni daha 3 gün önce ne kadar uygun fiyatlı olduklarını düşünüp durmamdı. 
Nasıl olsa güneş yeniden doğar, 
Başka indirimler yeniden olur!
:)

Hepinize iyi pazarlar.

Çekilişime katılmak için tık tık.










2 yorum:

  1. Gule gule kullan canım aldıklarını. 18881 e bayiliyorum ben. Takibimdesin banada beklerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bende zaten seni takip ediyorum canım :)

      Sil