24 Ağustos 2013 Cumartesi

Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara

Herkese merhaba, bugünün konusu bir maskara.
Bir süredir kullanıyorum bu maskarayı ve artık yazısını yazmanın vakti geldi diye düşünüyorum.
Rimmel London'un çoğu ürününü seviyorum ki bu maskarada bunlardan biri oldu.





Bendeki rengi 001 Black yani siyah olan rengi ama başka rengi var mı bilmiyorum.
Üzerinde düzenli kullanımda kirpikleri uzattığı yazıyor ki ben buna pek inanmıyorum. 


Fırçası benim en favorim olan plastik fırçalardan.


Kılları kısa kısa ve sık sık bu sayede kirpiklerinizi topaklandırmadan 3 kata kadar sürebiliyorsunuz.

2 kat uygulanmış hali ;

3 kat uygulanmış hali;


Özetle ben bu maskarayı gerçekten beğendim. Dolgunluk verirken yapıştırmamasını sevdim. Uzatma konusunda da bugüne kadar kullandığım en iyi maskaralardan biri diyebilirim.

Bu maskarayla yaptığım günlük makyajım ise bu şekildeydi.




Bol maskaralı bol eyelinerlı bir günlük makyajdı bu, umarım beğenmişsinizdir.
Hepinize iyi haftasonları!
Maskara için Watsonsa teşekkürler.












4 yorum:

  1. çok tatlısın kiiii! bu maskarayı ben de sevdim ama fırçası kıvrık olanlar bende daha çok işe yarıyor gibi çünkü kirpiklerim dümdüz:( ama seninkilerin maaaşallahı var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beniim :) Valla ben bunu They're Real'a çok benzettim hem fırça hem yapı olarak ki o da benim en sevdiğim maskaradır.

      Sil
  2. Gerçekten harikaymış maybellınem bitince alırım !

    YanıtlaSil