15 Ağustos 2013 Perşembe

Soap and Glory - Trick and Treatment Kapatıcı

İyi günler!
Bugün sizlere tanıtacağım ürün maalesef ülkemizde satılmayan markalardan birine ait bir kapatıcı; Soap and Glory.





İngiltere çıkışlı olan bu markanın yanılmıyorsam renkli kozmetik ürünleri sadece İngilterede satılıyor.


Amerikada Sephoralarda sadece vücut ve duş ürünlerinin satıldığını duymuştum.


Öncelikle paketi o kadar güzeldi ki atmaya kıyamadım.
Önce ve sonra fotoğrafları çok tatlı.
 Fotoğrafların üstünde ise; 'Tamam belki abartıyoruz ama siz ana fikri anladınız.' yazması çok güldürdü beni.


Kapatıcı ilk kullandığınız zaman çok sarı gelebilir size ama böyle olmasının sebebi göz altlarındaki mavi-mor görünümü nötrlemekmiş.


Aplikatörlü ve 7 mililitre.
Sürdükten sonra göz altını aydınlatmanıza gerek kalmıyor, hem kapatıcı hem aydınlatıcı ürünlerden biri.
Yapısı hafif ve çizgilere dolmuyor.


Genel olarak sevdiğim bir kapatıcı oldu bu ama bir daha almam daha doğrusu alamam. Bunu gittigidiyordan almıştım fakat şimdilerde hiç göremiyorum. 

Hepinize iyi haftasonları dilerim!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder