19 Temmuz 2013 Cuma

Yves Rocher Sebo Specific Nemlendirici


Günaydınlar!
Sebo Specific serisine ilk başta bakmamdaki sebep bu nemlendiri olmuştu. Matlaştırıcı etkisi olduğunu duyunca yazın kullanmak için uygun olacağını düşünmüştüm. Bununla birlikte serinin toniğinide kullanıyorum, yazısı şurada. Bir aydır kullanıyorum bu ikiliyi ve çok memnunum. 




Benim karma cildime çok iyi geldi bu nemlendirici. Parlamayı tamamen kesti diyemem ama neredeyse 
6-7 saat mat kalmama yardımcı oluyor. Zaten bu İzmir sıcağında o bile mucize. 
Ultra mat sloganıyla çıktıkları için acaba yanaklarımda kuruma yapar mı düşüncesi olmuştu ama hiç yaşamadım. Yaz aylarında nemlendirmesi bana yeterli geliyor.


Kokusu ise çok güzel. İnanılmaz doğal bir kokusu var, bitki kokuyor buram buram.
Tek sıkıntı makyajdan önce çok ince bir tabaka halinde sürmem gerekiyor yoksa biraz beyaz beyaz kalıyor yüzümde ve kolay kolay emilmiyor.

Sizin en sevdiğiniz nemlendirici hangisi?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder