18 Temmuz 2013 Perşembe

Diadermine Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi


Günaydın, iyi günler ve olur da görüşemezsek iyi geceler.
Her ne kadar Bioderma h2o çıktıktan sonra göz makyajımı temizlemek için de onu kullanıyor olsam da  yine de elimin altında hep başka bir göz makyaj temizleyicisi bulunduruyorum. Şu sıralar kullandığım da Diadermine'in hassas göz makyaj temizleyicisi.





Üstünde yazan kontak lens takanlar için uygundur yazısına güvenerek almıştım. Ben lens kullanmıyorum ama lens takanlar için bile uygunsa gözlerimi yakmaz diye düşünerek aldım. Dediğim gibi de oldu ve gözlerimi yakmadı. 125 mililitrelik ufak şişesiyle seyahatlerde yanınızda taşımak için ideal.


Hafif ve parfümsüz formulü diyor ama kokusu beni biraz rahatsız etti. Yapısı yağsız, çift fazlı değil.
Far çıkarmak konusunda başarılı ama maskara için aynı şey geçerli değil. Waterproof konusuna hiç girmiyorum bile, neyse ki çok sık waterproof ürünler kullanmıyorum da pek sorun olmuyor.
Ben bunu ve yüz temizleme jelini bir Rosmann indiriminden çok uygun bir fiyata almıştım, bittiğinde tekrar alır mıyım emin değilim.

Bana çift fazlı olmayan ve güzel bir göz makyaj temizleyicisi önerebilir misiniz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder