17 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons Green Tea Kil Maskesi



Artık bir maske aşığı olduğumu bilmeyen yoktur sanırım. Bugün sizlere anlatacağım bir kil maskesi.
Özellikle yaz aylarında karma olan cildim yağlıya dönük oluyor, bende bu durumu kontrol altına almak için haftada 2-3 kere kil maskesi yapıyorum. Watsonsın yeşil çaylı bu kil maskesi de şu sıralar severek kullandıklarım arasına girdi.




Bu maskeyi geçtiğimiz yıl çok uygun bir fiyata Watsonstan almıştım. O zamandan bu yana ara sıra kullanıyorum. Neredeyse yarısına geldim ve çok memnunum.
Neden bilmem ama kil maskelerinin kokuları hoşuma gidiyor, bunu da beğendim.




İçinde envai çeşit paraben bulunması bence en büyük eksisi. Kuru ve temiz cildinize ufacık bir miktar alıp yediriyor ve 10 dakika bekliyorsunuz daha sonra ılık suyla duruluyorsunuz.
Ben bu maskenin en çok yüzüme yıkadıktan sonra verdiği ferahlığı seviyorum, cildimin gerçekten temizlendiğini hissediyorum.
30 gram ürün var deyip geçmeyin ufacık bir miktarı gerçekten tüm yüzünüze yetiyor.




 Sizin en sevdiğiniz kil maskesi hangisi?






2 yorum:

  1. Garniel 3u 1arada kullanıyorum banyoda serinlik veriyor peki superdrug kullandin mi onu merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende banyoda kullanıyordum bir ara onu güzeldi gerçekten. Superdrugdan kastın ne canım anlayamadım?

      Sil