15 Temmuz 2013 Pazartesi

Yves Rocher Sebo Specific Tonik


Günaydın.
Bugün Yves Rocher'den geçtiğimiz aylarda aldığım ve yaklaşık bir aydır çok severek kullandığım toniğimi tanıtacağım sizlere.


Gene güzel bir Yves Rocher indiriminde bu Sebo Specific serisini komple almıştım. Seride tonik, nemlendirici ve yüz yıkama jeli bulunuyor. Nemlendiricinin yazısı yakında blogda olacak ama yüz yıkama jelini henüz kullanmaya başlamadım.
Sebo Specific serici yağlı ve karma ciltler için hazırlanmış bir seri.
Bu toniğin gün içinde parlamayı önleme ve matlaştırma gibi etkileri mevcut. Belki de ben nemlendiricisiyle birlikte kullandığım için faydasını daha çok gördüm bilmiyorum.


Kokusuna BAYILIYORUM. O kadar taze bir kokusu var ki tarif etmeme mümkün değil.

Sizin en sevdiğiniz tonik hangisi? 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder