22 Aralık 2012 Cumartesi

The Brush Guard

Herkese merhaba. Bugun kargo gelince dayanamadim hemen biraz kurcaladim ve sizler icin fotografini cektim. Gecen hafta sonu fircalarimi yikadim sonra her zaman yaptigim gibi tuvalet kagidina sarip ters bir sekilde bardaga koydum. Ertesi gun bir baktim fircalardan iki tanesinin killari yana dogru aciliyor. Ben fircalar soz konusu olunca biraz fazla comert oluyorum galiba. E sonra o kadar para verdigim fircalar egilip bukulunce icim titriyor. Bende hemen bir cozum arayisina girdim. Brush Guard'lari daha once duymustum ama almayi cokta gerekli bulmuyordum taa ki fircalari o yamuk yumuk halde gorene kadar. En sonunda dayanamadim ve Sensetools.com'dan iki tane temizleme kiti bir tane de Variety Pack isimli coklu kilif setini siparis verdim.  





Arka tarafta gordugunuz iki yesil kutu Cleaning Kit yani Temizleme Kiti. Kitlerin tanesi 55,50 TL. Bakalim icinde neler varmis.

(Setlerle ilgili yazacagim bilgileri Sensetools.com sitesinden alinti yapmaktayim.)

''The Brush Guard Fırça Temizleme Seti'' Fırçalarınızda biriken bakteri,mikrop ve cildinize zarar verebilicek diğer etkenlerden
kurtulmanızı kolaylaştıracak bütün ihtiyaçları içeren bir settir.
-Fırçalarınızı bakteri,yağ,makyaj kalınıtısı ve mikroplardan arındırır.
-İlk günkü şekline ve yumuşaklığına kavuşturur.
-Kullanım süresini uzatır ve kolay taşıma olanağı sunar.
Paket içeriği;
-The Brush Guard 5'li koruma kılıfı
-köpüren yıkama şampuanı
-yıkama/saklama kabı
-kurulama havlusu


Bu da Variety Pack isimli set. Bu setin icinden 6 tane koruma kilifi cikiyor sadece. Fiyati 16,50 TL.



  •  Variety Pack 4 farklı boyutun hepsini içerir 
  • 1 ex small shadow/liner, 2 small blush, 2 medium foundation, 1 large Kabuki/Powder,
  • The Brush Guard fırçalarınızın hijyenik ve ilk günkü şeklinde korumanıza yardımcı olur.



    Gordugunuz gibi temizleme kitinin icinde yok yok. 




    İki tane kap ic ice gecmis bir sekilde geliyor. Mavi olanda fircalari yikiyor, siyah olanda ise kurutuyorsunuz.


    Benim isimi cok ama cok kolaylastiracak. Ayrica siteden ilk kez siparis verdim o yuzden biraz gergindim. Ama iki gun icinde elime sapasaglam ulastilar. 



    (Adi gecen marka ya da sitelerle hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir.) 








    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder