1 Aralık 2012 Cumartesi

Alisveris Zamani #4

Son vizemede bugun girdim ve sonunda sinav haftasi sona erdi :) Resmen ustumden koca bi yuk kalkti. Bende hemen eve gelir gelmez size iki gun once aldigim bir iki seyi gostermek istedim. 
Bu hafta İstanbul'dan bir arkadasim geldi. Sinav haftasi falan dinlemedim ve bi ogleden sonra onunla Alsancakta yemek yedik. Zaten sinavdan cikip yanina gittigim icin zihnen cok yorgundum birde ustune gezip alisveris yapinca iyice bitkin dusmus bir sekilde vardim eve :) 
MAC'in yeni koleksiyonunu cok merak ediyordum fakat begenemedim bir turlu. Firca setleri cok guzeldi ama seyahat boyu olduklari icin onlardan da vazgectim ve uzun zamandir listemde olan birkac urunu aldim. Bakalim bakalim gene kendimi tutamayip neler almisim :)





*MAC - Mineralize Skinfinish Natural : Cooook uzun zamandir listemdeydi, elimdeki pudralari azaltmadan almayacaktim aslinda ama dayanamadim. Fiyati 79 TL.
*MAC - Paint Pot - Painterly : Sanirim bu urun neredeyse her bloggerda var. Denemek icin sabirsizlaniyorum. Fiyati 54 TL.
*MAC - Plumful Ruj : BAYİLDİM. Fiyati 49 TL.
*MAC - Velvet Teddy Ruj : Sonunda dudak tonumla butunlesen bir nude ruj bulabildim, cok sevincliyim. Fiyati 49 TL.
*MAC - 187 Duo-Fiber Face Brush : İste bunu cok istiyordum, bu da uzun zamandir listemdeydi. Fiyati 99 TL.
*MAC - Azelea Blossom Blus Ombre : Bunu magazadan degil 3 gun once Hersheyler'in blog satisindan aldim ve bugun elime gecti. Bunun her zaman satilan bir urun olup olmadigini bilmiyorum maalesef. Fiyati : 45 TL.

Evet biraz yuklu bir alisveris oldu ama sinav haftasinda kendime biraz moral vermek istemistim ve gercekten ise yaradi :) 
Aldiklarimin bazilarinin ayrintili yazisini yazacagim zaten ama birde soyle guzel guzel fotograflara bakalimda icimiz acilsin :)





MSF'de rengim medium plus. Gercekten tam cilt tonuma uydu. Suan bitirmeye calistigim bir transparan pudra var. Umarim en kisa surede biter ve bunu kullanmaya baslarim.





Cok uzun zamandir goz koydugum bir urundu. Henuz bunu da kullanmadim ama kullandiktan sonra yorumlarimi mutlaka yazarim. Ki sanirim olumlu olacak bu yorumlar :)





İste 187. Ne kadar zamandir seni istiyorum haberin yok :) Biliyorum MAC'in fircalari pahali ama iyi baktiginiz surece omurluk oluyor bu fircalar. O yuzden ben fircayi yatirim olarak goruyorum.









Ve iste benim guzeller guzeli Plumful'um. Bana yakisan ender koyu renk rujlardan biri oldugu icin denememle almam bir oldu. Normalde kendime koyu rujlari hic yakistirmiyorum ama bu visne curugu ruj beni benden aldi, bende onu MAC'ten aldim :))))









Dudak rengime bu kadar yakin bir ruj bulabilecegimi hic dusunmemistim. Mat olmasida cabasi oldu benim icin :) Artik bu benim vazgecilmezlerim arasinda bulunmakta.







Aldigim son sey bu allik oldu. O benim canimin ici oldu. Bayildim resmen ask yasiyoruz onunla. Dokunmaya kiyamiyorum, yuzume nasil surucem daha orasini hic dusunmedim :)
Uzun suredir bir Ombre allik istiyordum blog satisinda yakalamak cok guzel oldu. Urun hic kullanilmamis daha once sadece swatchlanmis. Ki gercekten belli oluyorhic kullanilmadigi, cok temiz. Bu alligi 3 sekilde kullanabiliyorsunuz. En ustteki acik pembeyi ayri surebilirsiniz, en alttaki eflatun hatta mor rengi ayri surebilirsiniz, ya da renkleri karistirip surebilirsiniz. Ben 3 secenegi de gorebilesiniz diye ayri ayri swatchladim :)





Gordugunuz gibi en sol ustteki acik pembe, ortadaki renk karistirdigimda elde ettigim renk ve en sagdaki renk en alttaki eflatun hatta biraz mora yakin olan renk. Ben ortadaki renge bayildim. Hic buna benzer bir alligim yoktu. O yuzden bence iyi bir alisveris oldu. 
Aldiklarimin hepsi uzun suredir istedigim seylerdi. Hepsinin ustunde enine boyuna dusunup oyle aldim yani anlayacaginiz hic pisman degilim :) Gerci bu ara cok alisveris yaptim biraz daha alisveris yazilari gormeye hazir olun :) Yeni yildan sonra bir bitirme projesi yapmayi kafama koydum. Ama yeni yil indirimlerinden sonra tabii :))


( Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir.)


Sevgiler
Aslis

10 yorum:

  1. Sinavlar bitmis, gozun aydin. Sonuclar da guzel olur insallah. Aldiklarini gule gule kullan. Rujlari, ozellikle pembeyi begendim. 187 cok buyuk geliyor benim yuzume. Painterly de hic kalici olmadi bende, anlasamadik. Senin yorumlarini merak ediyorum. Digerleri cok hos gorunuyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook tesekkur ederim, umarim calismalarima degmistir :) 187 bana tam yani cok kolay uyguylayabiliyorum fondoteni. Bende real technuiquesin stippling fircasi da var onun killari 187den kisa, en kotu onunla takviye ederim diye dusundum. Plumful benim de favorim oldu alir almaz :) Bakalim painterly nasil olacak..

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ahaha ay boyle silince de sanki kotu birsey yazmissiniz da ben silmisim gibi oldu :D Sanirim yanlislikla yorumunuz iki kere gelince bende birini sileyim demistim, ilk defa bir yorum sildim demek boyle oluyormus :) Herkesten ozur diliyorum, daha ogrenmem uzun zaman alacak :)

      Sil
    3. Sistemsel hata sanirim, aslinda bir kez gondermistim. Silerken kalici sil dersen sildigin belli olmaz. ;)
      hic onemli degil rica ederim. :)

      Sil
  3. Oy Oy ne güzel ürünler onlar öyle :) Güle Güle kullan kuzum :)))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok güzeller ben de yeni yıl indiriminden sonra bir bitirme projesine adım atacağım :)Güle güle mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederiiim. Evet bir bitirme projesi cok iyi olur, hem ne kadar kisi yaparsa o kadar iyi, birbirimize destek olmus oluruz :)

      Sil