11 Aralık 2012 Salı

Make Up For Ever - Eyeliner

Eveet bi onceki yazimda size Make Up For Ever'in eyelinerini kullandigimdan bahsetmistim. Aslinda ilk yazimda yurtdisi alisverisimden bahsederken unuttugum bir urun olmus bu onu farkettim, fotograf cok karanlik oldugu icin gorememisim :) Bu eyelinerida o seyahatimde almistim ve cok ama cok memnum kaldim.





Gordugunuz gibi tam adi Make Up For Ever Aqua Liner. Kabi ayni ince bir kalem gibi. İcinde 1.7 mililitre urun var. Fazla sayilmaz ama nerdeyse 2 aydir kullaniyorum ve hicte azalmisa benzemiyor. Zaten fircasi oyle bi yapilmiski her seferinde yeteri kadar urun geliyor fircaya.


Fircasi kece uclu olanlardan. Surmesi cok kolay, sapi hareket kabiliyetinizi cok arttiriyor. Fakat kece uclu olan diger tum eyelinerlar gibi cok ince cizgi cekmek pek mumkun degil. Ama ben genelde cok ince cizgi cekmedigim, biraz daha kalin eyeliner sevdigim icin benim icin bir sorun degil bu. 



(Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir.)


Sevgiler
Aslis





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder