30 Eylül 2013 Pazartesi

Essence - Me & My Ice Cream // 01 Cone Head

İyi günler.
Dün yazdığım yazıda sizlere iyi, kötü ve çirkin diye üç üründen bahsedeceğimi söylemiştim. 
İlk olarak iyi olanı anlatmak istedim.




Rengi harika görünüyor değil mi?
Fırınlaşmış bir far olduğu için hem kuru hemde ıslak olarak kullanabilirsiniz.
Neredeyse tekli farım hiç yoktur çünkü bana pek pratik gelmiyor ben daha çok palet insanıyım ama bu renge karşı koyamadım.


Ürün 1,5 gram. İsmi ise 01 Cone Head.


Göz pınarlarını aydınlatmak için ideal ya da tüm göz kapağına uygulayabilirsiniz. Ya da isterseniz yüzünüzde aydınlatıcı olarak bile kullanabilirsiniz. Bence çok amaçlı olan bir ürün bu.
Pigmentasyonu çok başarılı, fiyatına göre performansı gerçekten iyi.

Evet bugünlük bu kadar. Son aldığım üç ürünün iyisi buydu, peki kötüsü ve çirkini neydi diye merak ediyorsanız bu hafta içinde öğreneceksiniz. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder