28 Ocak 2013 Pazartesi

Lush Popcorn Dudak Peelingi

Herkese merhaba. Bugun sizlere sonbaharda alip tum sonbahar ve kis boyunca bayila bayila kullandigim bir urunu anlatmak istedim. Bildiginiz gibi Lush'in farkli farkli aromalarda dudak peelingleri hem cok kullanisli ve pratik hemde cok meshur. Bende yaklasik 4 ay once almistim bu dudak peelingini ve seve seve kullaniyorum.






Kucuk bir kavanozda olduguna bakmayin 4 aydir kullaniyorum daha yarisina yeni geldim :) İcinde 25 gram urun var. Ayni zamanda gordugunuz gibi koruyucu katkisiz ve icinde jojoba yagi, hindistan cevizi yagi, seker ve deniz tuzu bulunuyor. Haftada bir ya da iki kere uygulamak yetiyor hemde cok az bir miktari. Fiyati 25 TL ama dedigim gibi miktari az gibi gorunse de size en az 6 ay yeterli olacaktir. 



Haftada bir ya da iki kez bu kadar miktari elime alip dudaklarimi ovaliyorum. Yaklasik 10-15 saniye iyice ovaladiktan sonra dudaklarimi yikiyorum. Birde bu islem bittikten sonra dudaklarimi bir lip balm yardimiyla iyice nemlendiriyorum. Az once dudaklarimizi hirpaladigimiz icin onlari nemlendirmek ve yumusatmak en onemli adim bence. Benim kis boyunca dudaklarimi catir catir catlamaktan koruyan en buyuk yardimcilardan biriydi. Ayrica sunu da belirtmen gerekir dudaklarimizi iyice ovaladiktan sonra kan dolasimimiz hizlandigi icin bir sure sonra dudaklarimiz dogal bir sekilde sisiyor :)) 
Ben bu urunden cok memnun kaldim ve hala da kullanmaya devam ediyorum. Bu bittiginde farkli aromalarini alip denemeyi cok istiyorum.

Sevgiler
Aslis






2 yorum:

  1. Ürün çok güzel tanıtmışsın fotoğrafına da bayıldım farklı makyajla hem masum hem sexi çok güzeldi :) sayfana şuan için abone olamadım hata verdi ama yer işareti koydum mutlaka takibimdesin ;)senide benim bloğuma beklerim :)talesofelf.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz için çok teşekkürler :)

      Sil