22 Ocak 2013 Salı

Bitenler Ocak 2013

Uzuun bir aradan sonra sonunda yazı yazabilmenin mutluluğu içerisindeyim efenim. Evet biliyorum 20 sinde yazmam gerekiyordu bu bitenler yazısını ama finallere öylesine gömülmüş durumdaydım ki bırakın yazı yazmak, ders çalışmaya çalışmak dışında yaptığım neredeyse hiçbir şey yoktu. Farkettiyseniz çalışmaya çalışmak dedim çünkü o kadar çok konu vardı ki çalışmam gereken nerden başlayacağımı bilemedim. Neyse bu kadar konuştuktan sonra gelelim bu ayki bitenleree....





Down Under Natural's Durulanmayan Sıvı Saç Kremi : Durulanmayan sıvı saç kremlerini seviyorum. Bittikçe farklı markalar alıyorum.Yazısını şurada yazmıştım.
Synergen Makyaj Temizleme Mendili : İçinde 25 tane vardı. Kokusunu beğendim, içinde alkol yokmuş ayrıca bu da hoşuma gitti. Farklı mendilleri denemeyi seviyorum ama Rossmann'a gittiğimde tekrar alabilirim.
Signal White Now Diş Macunu : Seyahata giderken Signal'in diş macunu ve diş fırçası setini almıştım, evde o kadar çok macun birikmişki unutulmuş gitmiş, bende bulunca bitireyim dedim. Zaten bu macunun tam boyunu kullanıp sevmiştim, tekrar alınabilir.
Superdrug Exfoliating Facial Mask : Watsons'larda satılan bu maskeleri bilmeyeniniz yoktur. Ben bir maske bağımlısı olarak sürekli alıyorum bu tekli maskelerden. Bu çilekli olanıydı ve peeling gibi içinde minik minik meyve özleri vardı. Kesinlikle tekrar tekrar alır, herkese de öneririm.
Lush I Love Juicy Şampuan : Bu şampuanı sevmedim. Kokusu fena değildi, içinde mango, ananas ve kivi varmış, tam bir tropik şölen yani. Yağlı saçlar için olduğunu biliyorum ama bu şampuan resmen saç diplerimi inanılmaz kuruttu. Neyseki sonra Lush American Cream saç kremiyle kullanmaya başladım da saçlarım kendine geldi. İyi ki denemek için 100 gramlık olanını almışım. Ayrıca içinde bolca paraben ve sülfat bulunuyor. 
Youth Passport Deodorant Parfüm : Bu deodarant zaten bitirme projemdeydi ve içinde az kalmıştı. Yazlık bir koku olduğu için bitirmeye çalıstım yoksa tekrar alabileceğim, inanılmaz kalıcı olan bir deodorant.
Lux Pamuklu Çubuk : İçinde 200 adet vardı. Göz makyajımı batırdığımda kurtarmada en büyük yardımcım, tekrar tekrar alırım.
Beauty Formulas Mango Dead Sea Mud Mask : Bunu da şu alışveriş yazımda aldığımı söylemiştim. Çok güzel buram buram mango kokan bir kil maskesiydi. Açıkçası sanki kızarıklarımı birazda olsa hafifletti gibime geldi, tekrar alırım.


Innova Maskaralar : Bunlardan birini de bitirme projeme dahil etmiştim, o gün bu gündür sadece bu ikisini kullanıp bitirdim. Biri uzunluk biri hacim veriyor güya. Ben beğenmedim ikisinide, bir daha almam.
Nailene Top Coat : Kalem gibi bir aletle yapılan French manikürünün yanında çıkmıştı top coat olarak. Kalemi iğrençti. Zaten kuru çıktı bir kere bile kullanamadan çöpe atmıştım, bari ojesini bitireyim dedim vee bitirdim. Dibinde çok az kaldı ama zaten fırçası çok küçük olduğu için alamıyorum. Bir daha almam. 
Cosmo Shop Oje Çıkarıcı-Badem Kokulu : Aldığıma pişman oldum, çok kötüydü. Koyu renk ojeleri çıkarmak işkenceydi resmen, bir daha almam.
Claire's Lip Gloss : Bu da bitirme projemde yer alan bir üründü. Yapış yapış bir glosstu, bittiğine o kadar sevindim ki anlatamam :))
Essence Kiss Care Love Lip Balm : Daha yazısını yazamamıştım baktım bir anda bitiverdi. Bendeki 02 numarasi 'purple berries' di. Dudakta beyazımsı bir renk verdiği için evde kullanıp bitirdim. Sanırım bir  buçuk ay kullandım. Yenisini almam, elimde bolca lip balm mevcut.
Oriflame Silk Hand Cream : Ne zaman alındığı belli olmayan, asırlık bir el kremi. :) Evde bulunca kullanayımda atılsın diyerek kullanmaya başladım ama çok garip bir şey oldu, ben bu kremi çok sevdim! 
Krem insanı olmadığımı söylemiştim sanırım daha önce, o elde bıraktığı yağlı hissi hiç sevmiyorum. Ama bu krem inanılmaz hoşuma gitti, elde hemen emiliyor ve kaç yıllık olmasına rağmen hala çok güzel kokuyor. Hala satılıyorsa bir bakmanızı öneririm.
Watsons Sakura Bella Body Scrub : Yine seyahate çıkmadan önce almıştım bu Sakura Bella serisinin üçlü setini. Duş jelini seyahatta bitirmiştim, inat ettim bunu da geçenlerde bitirdim. Ama o vıcık vıcık vücut losyonunu nasıl bitiricem hiç bir fikrim yok. Bir daha almam.

Eveeet. Bu ay yazı açısından pek bereketli geçmese de ürün bitirme açısından bereketli bir aydı. Sonunda finaller bitti, artık aklımda olan yazıları yazmaya başlayabiliriiim :) Hepinizi çok çok öpüyorum, kendinize çook iyi bakın.

Sevgiler
Aslis











4 yorum:

  1. Ne guzel birsuru urun bitirmissin :/ ben bu ay hicbirsey kullanamadim ki bitsin:/
    Aseton gercekten igrenc kokuyor ve tirnaklari putur putur birakiyordu hatirliyorum.
    Sephoranin makyaj temizleme cubuklari da cok guzel, hos gratislerde satilan da var bir kismi ince bir kismi biraz daha tombik :)
    Watsons maskelerde almaliyim bende yorumlarinda memnunsun :)
    Ve son olarak oriflame krem konusunda cok basarilidir :D
    Opuyorum kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatliim darisi senin basina :) Ama normal sen daha iyilesme surecindesin, tamamen duzeldiginde eminim cok guzel olacaksin ve surekli yeni seyler alip eskileri bitirmeye baslayacaksin :) Bahsettigin iki tarafli cubuklari biliyorum bende gormustum sanirim Rossman'da. Simdi Watsons'dan aldim kocaman bir paket o bitince alip denemek aklimdaydi zaten. Maskeleri ise mutlaka denemelisin, ben bayiliyorum. Bu krem Oriflame'den kullandigim ilk seydi ve onyargilarimi biraz yiktigini soyleyebilirim :)) Bende seni opuyorum cok cok, dikkat et kendine.

      Sil
  2. bitirdiğiniz ürünlerin çokluğundan çok bu kadar net bir şekilde ürünleri yorumlamanıza bayıldım..hatta bir kaçını alınacaklar listeme ekledim bile..hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize cok sevindim, aciklayici olmaya ozen gosteriyorum. Umarim alacaklarinizdan memnun kalirsiniz :)

      Sil