29 Ocak 2013 Salı

Innova - Transparan Pudra

Bugun sizlere bir suredir kullandigim pudrami alnlatan bir yazi yazmak istedim. İnnova'nin pudrasini neredeyse 5 aydir kullaniyorum. Bu bir transparan pudra yani sadece fondotenimi sabitlemeye yarayan bir pudra bu. Renk ya da kapaticilik saglamiyor zaten bunu yapmayi da hedeflemiyor. Kapaticimi surup, fondotenimi surdukten sonra ekstra bir kapaticilik istemedigimden bu pudrayla makyajimi sabitliyorum. Ayni zamanda gun icinde t bolgemde olan parlamayi da kontrol altina aliyor. Yalniz 5-6 saat sonra yavas yavas etkisini yitirdigini soylemem lazim. Zaten baya bir dibini gordum bu urunun, bitsin diye surekli bunu kullaniyorum.





Pudranin icinde ayna bulunmuyor bu tabi ki cok buyuk bir eksik bence. Ayni zamanda arkasinda da urunun kac gram oldugu yazmiyor. Bu pudrayi gecen sene aldigim icin fiyatini hatirlamiyorum ama Olay Kozmetik'ten aldigimi hatirliyorum. 



Yapisi cok hafif. Ben firca yerine sungerle uygulamayi tercih ediyorum, boylece az da olsa kapaticilik saglayabiliyorum. Sanirim bir iki ay icinde biter. Elimde hali hazirda bolca pudra oldugu icin bitince almayi dusunmuyorum ama hafif yapili bir transparan pudra ariyorsaniz onerebilirim.

Sevgiler 
Aslis





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder