18 Şubat 2013 Pazartesi

Olay - Active Hydrating Nemlendirici Jel

Krem insani olmagimi tekrar tekrar soyluyorum, umarim ANLADIIK diye bagiranlar yoktur icinizde :)
Kremlerin o yagli hissi yuzunden severek kullandigim seyler olmadilar hicbir zaman. Ama bu nemlendiriciyi tam benim icin uretmisler onu anladim, aranizda benim gibi dusununler varsa sizler de alabilirsiniz tabii ama bu urunun mucidi beni dusunurek yaratmis bunu iste o kadar ! :)



Cilt tipim yagliya donuk karma. Kisin pul pul dokulen derim yazin paril paril parliyor. E hal boyle olunca ben dedim ki benim zaten cildim yagli ben neden bir daha krem sureyim ki? İyi demisim ama degil mi? Hii cok iyi demisim evet aferin bana valla. Sakin ama sakin benim dustugum hataya sizler dusmeyin sevgili yagli ciltli kardeslerim. Krem surmeden yapilan makyaj uzun sureli olmuyor, cunku cildin neme ihtiyaci var. Bu sefer napiyor, fondoteninizi emmeye basliyor. Bunun sonucu ise tikali gozenekler ve siyah noktalar olarak bizlere geri donuyor. Yer yer sacma yer yer oyku kivaminda ilerleyen bu girizgahimi burda bitiriyor ve sizlere biricik nemlendiricimi tanitmaya sonunda basliyorum.



Soyledigim gibi bu urun yagli ve karma ciltler icin bicilmis kaftan. İcinde yag yok ve su bazli urun.
Yani cildim ekstra yaglanma yapar mi sivilce yapar mi diye endiselenmenize gerek yok.


Yukaridada yazdigi gibi renksiz ve parfumsuz bir urun bu. Ayni zamanda icinde provitamin B5 bulundugu icin cildi duzgunlestirdigini iddaa ediyor.


Kutusu boyle, kucuk bir kavonozda bulunuyor urun. Miktari ise 50 ml. Benim bu ikinci kavanozum ve bittikce almaya devam ediyorum. Hatta indirimdeyken yedekliyorum. Zaten indirimdiz fiyati da 15 TL yanlis hatirlamiyorsam, indirimde 9-10 TL'ye dustugunde iki uc tane aliyorum. Bu kadar guzel bir urun icin fiyati bence cok ama cok iyi. Tum Gratis ve Watsonslarda hatta Migros ya da Tansaslarda bulabilirsiniz.


Gorebiliyor musunuz bilmiyorum ama seffaf bir jel var kavanozun icinde, iste o sizin nemlendiriciniz. Cilde surdukten sonra o kadar cok kolay emiliyor ki size anlatamam. Makyajdan once surmeyi hic sevmezdim krem cildim yarim saatte emmezdi, ama bu urun sayesinde hepsi geride kaldi. Birde emdikten sonra sanki cildim kadife gibi oluyor, bazi yuz bazlarinin verdigi hissi veriyor cildinize. 


Yagli ya da karma ciltliyseniz bence kesinlikle bir deneyin bu urunu. Benden tam not aldi ! :)

Sevgiler
Aslis





2 yorum:

  1. ben de alıp baz olarak kullanmayı düşünmüştüm bunu bir ara sonra unuttum sanırım ki almadım.. ama hala bakabilirim tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok memnunum. Siddetle oneriyorum herkese :)

      Sil