3 Şubat 2013 Pazar

Mim #4 - Liebster Award

Bugun bir kac gundur bloglarda gordugum bir mimi yapmaya calisacagim sizlere. Adinin odul olduguna bakmayin 200 un altinda izleyicisi olan bloglarin kendilerini tanitmak adina yazdiklari bir mim. Beni mimleyen suslu gunlugume cok cok tesekkur ediyor ve sorulari yanitamaya basliyorum. Oncelikle sizi mimleyen kisi size 11 soru soruyor onlari yanitliyorsunuz, daha sonra da kendiniz hakkinda 11 gercek yaziyorsunuz. Sorularla baslayalim isterseniz :)




1- Kendinizi bir cümleyle anlatınız.



Off bu cok zormus. 'İkna kabiliyeti olan hirsli bir insanim.'

2-En sevdiğiniz huyunuz ve sevmediğiniz?

Paylasimci bir insanim bu iyi. Cok patavatsiz olabiliyorum bu kotu.

3-Sevgilinizle veya eşinizle geçirdiğiniz en güzel gün?

Sevgilimle gecirdigim en guzel gun diye bir sey sanirim yok. Yani cok seyahat ediyoruz ve hepsi birbirinden guzel oluyor.

4- Ayda kozmetiğe ne kadar para harcarsınız?

Ne kadar gerekirse :D Saka bi yana kozmetik konusunda acccayip ac gozluyum, nolucak bu is bilmiyorum.
5-Takip ettiğiniz diziler hangileri?

Muhtesem Yuzyil ! Seviyorum tarihi napayim, kostumler ortam hikaye beni benden aliyor. Tudors vardi bilenler bilir İngiltere Kralinin hayatini anlatiyordu, 8. Henry, ayni ona benzetiyorum. Yabanci dizilerden ise ; The Walking Dead. Hastasiyim, sezon arasi bitsin diye gun sayiyorum. How İ Met Your Mother. Klasik, hic eskimez bende yeri ayridir. Modern Family ! Son yillarin en iyi komedi dizilerinden, siddetle oneririm. Skins ! Ama ingiliz versiyonu amerikan degil. Cogu gencin begenecegi, orta yaslilarin ise yasaklayacagi turden bir dizi :D Ozellikle ilk 3 sezonu efsane ! Gossip Girl izlerdim ama bitti, final bolumu efsane! Dexter, ama 2. Sezondan sonra baydi. Yani genel olarak boyle, biliyorum cok karisik :)

6-En son okuduğunuz kitap ve son izlediğiniz film?

En son okudugum kitap ; Bir Gun. Herkes bayilsa da ben pek begenmedim, hic ilerlemiyordu konu. En son izledigim film ; Django Unchained. Muhtesem bir Tarantino filmi, 3 saat ama basindan kalkmadan izliyor insan.

7-Makyaj yapmaya ne zaman başladınız?

Tam anlamiyla makyaj yapmaya 6 ay once basladim. Ondan once pudra ve gloss kullanirdim sadece. 


8-En sevdiğiniz makyaj hilesi?

Hileden sayilir mi bilmem ama yuzumdeki kizarikliklari kapamak bence yaptigi en guzel numaralarin basinda geliyor. 


9-Burcunuz ne ve özelliğini taşıyor musunuz?

Burcum terazi. Tam bir teraziyim, dengesizin onde gideniyim. Modum cok cabuk degisir, bir anda super mutluyken bir anda depresyona girebilirim.



10-Sevmediğiniz insan olduğunda nasıl davranırsınız?

Sevmedigim insan pek yoktur, arkadas canlisi bir insanim. Ben sanirim ayni masada oturursak birlikte acayip egleneceginiz, farkli masalarda isek nefret edebileceginiz bir insanim. :/

11-Bir gün şurada yaşasam çok mutlu olurum dediğiniz bir ülke var mı?

Aklima ilk gelen ulke İspanya oldu. Soguktan haz etmem o yuzden sicak bir yer olur muhtemelen.

Simdii geldik hakkimdaki 11 gercege.... 
1. Denizden babam ciksa yerim. 
2. Kutu oyunu manyagiyim. Hic sıkılmadan surekli oynarim.
3. Universitede hazirlik okumadim. Yani hazirligi gectim.
4. Yolda yururken icimden bastigim taslarin renklerini tekrarlarim.
5. High-end urun kullanmaya ozen gosteriyorum.      ( Daha once adini vermeyecegim bir drugstore markasinin fari gozlerimde alerji ve yanma yaptigindan beri ! )
6. Neredeyse keske dedigim hicbir sey yok.
7. Annem ve babam uzun zamandir ayri.
8. Hayatta hic kimseye guvenmem, annem disinda.
9. Cocuklugumdan beri belimde olan saclarimi iki ay once kestirdim, suan omuz hizamdalar.
10. Saclarimi hic boyatmadim, beyazlarim cikana kadar da boyatmayi dusunmuyorum.
11. Lip balm bagimlisiyim.

Simdide benim mimledigim kisilere sorularim ;
1. Onyargili misindir?
2. En son ne zaman ve neden agladin?
3. En sevdigin ve tekrar tekrar aldigin makyaj malzemen nedir?
4. Sadece bir sey uygulayabilsen yuzune hangisi olurdu?  Maskara mi fondoten mi? 
5. En sevdigin rujun?
6. MAC mi Sephora mi?
7. Mutlu musun?
8. Benim kokum dedigin bir parfum var mi?
9. Hic yurtdisinda bulundun mu?
10. En sevdigin abur cuburun nedir?
11. Youtube'da makyaj videolari yapmayi dusunur musun? Neden? 


Eveeet mim bu kadardi. Umarim yazdiklarimi begenmissinizdir. Ben eger hala mimlenmedilerse bu mimi Creme de la creme  ,  Junkheadinpurpleland'e ve  Nerwen44'e yolluyoruum. 


Sevgiler
Aslis

6 yorum:

  1. evet kuzum arkadaş canlısı olduguna bugün bizzat şahit oldum :)
    not: mail adresini göremedim. bugünkü blogları gönderiyorum herkese. nerwen44@hotmail.com'dan bana ulaşırsan sevinirim :) öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy tatlim cok tesekkur ederim sende oylesiin :)) mail adresim: makyajinasli.blogspot.com
      Not: Bu mimi sanada gonderiyorum simdi ;))

      Sil
  2. Yapacağıııııım :))) Sağol canııım ! Ben de teraziyim ve modum jet hızıyla değişebiliiir peeh :) Öpüyoruum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanla bekleyecegim bendeee :)) Aa bak burclardan hic konusmadik bugun demek sende terazi ciktin!! Ama guzel sanatlara yatkinligindan anlamam lazimdi zaten ;)))

      Sil
  3. bu mimi okumam iyi oldu :)
    snin hakkında ip uçları verdi bana tanımam açısından :)
    ee eşleşmede birbirimize denk düşmüşüz..
    Zaten çoooook önceden keşfetmiş ve izlemeyede almışım seni. içime doğmuş gibi :))
    Sen ne zaman okey dersen hediyeleşiriz inş.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cok tatlisiniz bende eslesmede birbirimize cikinca inceledim blogunuzu. Umarim isime yarayacak ipuclari bulabilirim. Bu hafta cekilisim sonlaniyor, haftasonu paketinizi hazir etmis olurum :))

      Sil