7 Aralık 2013 Cumartesi

MAC Gingerly

Merhaba.
Ten rengim buğday, ve bence buğday tenlilerin yaz kış en yakın arkadaşı onu her zaman canlı ve bronz gösterecek bir allıktır. Benim içinse bu bronzluk MAC Gingerly demek.






  Yüzümü genelde kontürlemeyi sevmiyorum ya da üşeniyorum diyeyim o sabah telaşında. İşte öyle günlerde bu allık yardımıma koşuyor. 
 Rengi ve mat olması sebebiyle hem elmacık kemiklerime allık hemde şakaklarıma ve çene çizgime bronzer olarak kullanabiliyorum.
 Tabi ki alt tonu turuncu olduğu için elinizi hafif tutmanızda yarar var, kimse turuncu bir bronzer istemez. Ama herkes böyle doğal duran ve neredeyse ( çok açık ya da çok koyu tenli değilseniz)
her tene yakışan bir allık ister.




Ben bu allığı hem yaz hemde kış severek kullanıyorum. Size önerim bronz renklerden korkmayın çekinmeyin, onlara bir şans verin.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder