20 Kasım 2013 Çarşamba

Lypsyl Balmumlu Dudak Nemlendiricisi // Balmumu Hakkında Birkaç Bilgi

Merhaba.
Kurulukta sınır tanımayan dudaklarımı kontrol edebilmek için son günlerde kullandığım nemlendiriciyi anlatacağım bugün sizlere.


Geçtiğimiz aylarda bu dudak nemlendiricisini Gratisten almıştım, Gratisin yurtdışından ithal ettiği sadece onlarda bulunan bir ürün bu. Bir lip balm bağımlısı olarak farklı dizaynı hemen ilgimi çekti ve alıverdim.



İçeriğinde SPF 15 var ki bu çok iyi bir şey, dudak yanığını çeken bilir! Fakat şöyle ki bu nemlendiricinin verdiği his o kadar ağır ve nemlendirmesi o kadar yoğun ki ben bunu sadece yatmadan önce kullanıyorum. 
Aynı zamanda bu nemlendirici %100 saf balmumumdan oluşuyor. Bu sebeple koku ve tat hassasiyeti olanlara kesinlikle önermiyorum çünkü kendine has oldukça keskin bir kokusu ve tadı var.


Yandaki arıyı yukarı aşağı oynatarak lip balmı kontrol edebilmeniz bence çok ve farklı bir fikir.
Şuan severek kullanıyorum, elimde birde Burt's Bees var bu bitince onu deneyeceğim. Daha sonra bir karşılaştırma yazısı da yazabilirim. 

Balmumu hakkında bulduğum bir yazıyı paylaşmak istedim birde sizlerle.
 '' *Arının gövdesinin arka bölümünün altında bulunan balmumu bezelerinden salgıladığı  sarı renkte , yumuşak bir maddedir. Kolay kolay bozulmaz.
   *Balmumu birçok temizleyici, besleyici ve nemlendirici kremde bulunur. Balmumu bulunan kremler cilde iyice yapıştığından, hava değişikliğinde cildi korur. Çok sıcak iklimlerde yumuşamaya, hatta sulanmaya yüz tutan kremlerde de balmumu bulunur.  Kış dönemlerinde bu madde kolayca sertleştiğinden, kremlere az  miktarda konmalı.  Aksi taktirde krem cilde zor yayılır. 
     *Balmumunun ana maddesi yağ asiti ve alkoldür. Ayrıca, içinde propolis, boya ve yüksek oranda A vitamini vardır.  İçindeki A vitamini çiğneyerek alınabilir. ''
Dudaklarınızın kış ayazında hırpalanmadığı günler dilerim. :')

2 yorum:

  1. Cok ilgimi cekti balmumunu hic duymamustim bir zarari olmuyormu balmumu ? Dizayni gercekten cok hos gratise gittigimde bi bakayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizden fikir alarak yazıyı editleyip bir kaç bilgi vermeye çalıştım, umarım sorularınıza yanıt olmuştur.

      Sil